سامسونگ به دنبال حل بزرگترین مشکل دستبند هوشمند Gear Fit

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2014 در کنار نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear از دستبند هوشمند Gear Fit نیز پرده‌برداری کرد که علی‌رغم استقبال خوب یک مشکل بزرگ دارد و سامسونگ در اندیشه حل آن است.

1

فارنت: سامسونگ در نمایشگاه MWC 2014 در کنار نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear از دستبند هوشمند Gear Fit نیز پرده‌برداری کرد که علی‌رغم استقبال خوب یک مشکل بزرگ دارد و سامسونگ در اندیشه حل آن است.

Gear-fit-heartrate

Gear Fit حتی توانست از ساعت‌های هوشمند Gear 2 و Gear 2 Neo نیز توجه بیشتری را به خود جلب کند اما صفحه‌نمایش خمیده 1.84 اینچی Super AMOLED این دستبند یک اشکال بزرگ دارد؛ وقتی آن را مانند ساعت جلوی چشمانتان بگیرید صفحه‌نمایش آن 90 درجه با زاویه مناسب خواندن محتوا بر روی آن اختلاف دارد که خواندن نوشته‌ها را دشوار می‌کند. سامسونگ اخیراً با عرضه یک آپدیت سعی در حل این مشکل کرده است به طوری که نوشته‌ها به صورت عمودی روی صفحه ظاهر خواهند شد.

Gear-fit-update

به این ترتیب کار کردن با امکانات ورزشی و مشاهده اطلاعاتی مانند ساعت و آب و هوا بسیار آسان‌تر خواهد شد اما به این ترتیب یک مشکل جدید به وجود آمده است. نمایش اطلاعاتی مانند متن پیامک‌ها در صفحه‌ای با عرض بسیار کم اصلاً جالب و خوانا نخواهد بود. به هر حال عرضه رسمی Gear Fit با قیمت 199 دلار از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و احتمالاً کاربران قادر خواهند بود به دلخواه میان دو حالت صفحه‌نمایش سوییچ کنند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آریا می‌گوید

    راه حل اینه که نمایشگر های پهن به ویژه با سکرین های خیلی واید مثل همین Gear Fit در سمت جلوی مچ دست بسته بشن نه پشت مچ، چون در این حالت خواندن اطلاعات راحت تر میشه اما اگر در پشت مچ بسته بشه خواندن به شکل عمودی بسیار سخت میشه
    نمایش عمودی هم کار جالبی نیست چون علاوه بر کم شدن عرض سکرین که به اون اشاره شد، چشم های انسان نسبت به هم در یک محور افقی هستند نه عمودی، به همین حالت از نظر ارگونومیک هم بهتره که سکرین به شکل افقی باشه نه عمودی