تولید آیفون 6 اپل با صفحه‌نمایش بزرگتر از پانزدهم تیر ماه آغاز می شود

شرکت اپل تولید انبوه آیفونی با صفحه‌نمایش بزرگتر را از تیرماه آغاز خواهد کرد. بنابر اخبار منتشره از EMSOne، منبع ژاپنی، آیفون 6 از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره خواهد برد که از صفحه نمایش 4 اینچی استفاده شده در آیفون 5S بزرگ‌تر است.

0

فارنت: شرکت اپل تولید انبوه آیفونی با صفحه‌نمایش بزرگتر را از تیرماه آغاز خواهد کرد. بنابر اخبار منتشره از EMSOne، منبع ژاپنی، آیفون 6 از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره خواهد برد که از صفحه نمایش 4 اینچی استفاده شده در آیفون 5S بزرگ‌تر است. بنابر گزارش‌های منتشره، این شرکت بر روی آیفونی دیگر با صفحه نمایش 5.5 اینچی نیز کار خواهد کرد اما تولید این دستگاه تا پاییز آغاز نخواهد شد.

 iphone-6-concept-photo-13

هر دو دستگاه یادشده در سه‌ماهه پایانی سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد و به احتمال زیاد، نسخه 5.5 اینچی پس از نسخه 4.7 اینچی روانه بازار می‌شود. این خبر، خبر قبلی روییترز در زمینه تولید آیفونی با صفحه نمایش بزرگ‌تر را تایید کرده است. رقبای اپل در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ‌تر روانه بازار کرده‌اند. گلکسی اس5 سامسونگ از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی بهره می‌برد و اچ‌تی‌سی وان نیز به صفحه نمایش 5 اینچی تجهیز شده است. شرکت کره‌ای سامسونگ در حال حاضر در حال تولید فبلتی با اندازه 5.7 اینچ است.

Source: Businessinsider

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.