پیش‌بینی فروش 15 میلیون گوشی هوشمند ال‌جی در فصل بهار

براساس پیش‌بینی‌ تحلیلگران، ال‌جی در فصل دوم سال میلادی جاری به صورت میانگین هر ماه ۵ میلیون دستگاه گوشی همراه و در مجموع ۱۵ میلیون گوشی‌ خواهد فروخت.

1

فارنت: براساس پیش‌بینی‌ تحلیلگران، ال‌جی فروش خوبی را در سه‌ماه آتی تجربه خواهد کرد، بر اساس گمانه‌زنی‌های شرکت Mirae Asset Securities ال‌جی در فصل دوم سال میلادی به صورت میانگین هر ماه ۵ میلیون دستگاه گوشی همراه و در مجموع ۱۵ میلیون گوشی‌ خواهد فروخت.

LG-G2-Truck

لازم به ذکر است که مدل‌های سری L و F به این فروش کمک شایانی خواهند کرد، ال‌جی در سال گذشته دقیقا در همین بازه زمانی موفق شده ‌بود ۱۲.۱ میلیون دستگاه‌ گوشی‌ همراه به فروش برساند. البته فروش ال‌جی در سه‌ماهه آخر سال گذشته نیز با میزان ۴ میلیون دستگاه در ماه قابل توجه بود.

در نتیجه انتظار می‌رود تا امسال نیز مدل‌های رده متوسط ال‌جی به فروش سه ماهه دوم این شرکت کمک کند. همانطور که گفته شد مدل‌های سری F، L و همچنین جی‌۲ مینی در گروه گوشی‌های قیمت مناسب ال‌جی قرار می‌گیرند. البته انتظار می‌رود تا قیمت جی‌ ۲ مینی کاهش بیشتری داشته باشد.

جالب اینجاست که هیچ‌ اشاره‌ای به گوشی‌ جی‌۲ و سایر تلفن‌های تراز اول ال‌جی در بهبود فروش محصولات این شرکت نشده است. بر اساس آمار جی‌۲ در سال گذشته فروشی برابر با ۳ میلیون دستگاه داشته است و گزارش جدیدی از وضعیت فعلی فروش این محصول با توجه به رونمایی محصولات جدید سونی و اچ‌تی‌سی نشده است.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هادی می‌گوید

    الجی هم خوب پیشرفت کرده ها اصلا باورم نمیشد روزی به این موفقیت برسه