نوکیا: تمام لومیاهای مجهز به ویندوز فون‌ 8 آپدیت ویندوز فون 8.1 را دریافت خواهند کرد

کمپانی مایکروسافت رسما نسخه جدید سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های همراه خود یعنی ویندوزفون 8.1 را معرفی کرد. این سیستم‌عامل جدید، این پلتفرم را به مرحله‌ای بالاتر ارتقا خواهد داد و خبر خوب اینکه همه دستگاه‌های سری لومیا که از ویندوزفون 8 بهره می‌برند، به روز رسانی ویندوزفون 8.1 را دریافت خواهند کرد.

6

فارنت: شرکت مایکروسافت شب گذشته رسما نسخه جدید سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های همراه خود یعنی ویندوزفون 8.1 را معرفی کرد. این سیستم‌عامل جدید، این پلتفرم را به مرحله‌ای بالاتر ارتقا خواهد داد و خبر خوب اینکه همه دستگاه‌های سری لومیا که از ویندوزفون 8 بهره می‌برند، به‌روز رسانی ویندوزفون 8.1 را دریافت خواهند کرد.

این قانون شامل گوشی‌هایی مانند لومیا 520 با ابتدایی‌ترین امکانات در میان گوشی‌های ویندوزفون نیز خواهد شد. با توجه به اینکه پیش از این اذعان شده بود همه مدل‌های ویندوزفون 8.1 در آینده Cortana را دریافت می‌کنند، می‌توان نتیجه گرفت که مدل‌هایی مانند لومیا 520 نیز از دستیار مجازی جدید مایکروسافت پشتیبانی خواهند کرد.

nokia-Lumia-635-Official-01

در حال حاضر نوکیا لومیا 520 به عنوان محبوب‌ترین گوشی ویندوزفونی شناخته می‌شود و امید آن می‌رود تا در تابستان آتی، این دستگاه نیز به‌روز رسانی جدید را دریافت کند. برای دوستداران گوشی‌های ویندوزفونی، از لومیا 520 گرفته تا لومیا 1520، این به‌روز رسانی جدید به صورت OTA و در غالب پکیجی به نام Lumia Cyan عرضه خواهد شد.

Source: Phonearena

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. املاکیاران می‌گوید

    چطور جی پی اس رو برای 520 فعال کنم

  2. محمد می‌گوید

    سلام من دیشب یه lumia 520 خریدم بعد یه سری برنامه براش از اینترنت دانلود کردم و ریختم رو مموری اما حالا از تو گوشی بلد نیستم برم کجا برای نصب برنامه هاش اگه میدونید راهنمایی کنید دمتون گرم

    1. iLost می‌گوید

      اول باید به وای- فای وصل شی بعد بری برنامه استور رو باز کنی…..
      در این قسمت انتخاب کن from memory card
      لیست برنامه هایی که ریختی نو مموری رو برات میاره و میتونی نصبش کنی ………
      موفق باشین

  3. Hadi می‌گوید

    تا 10 روز دیگه دست دلوپر ها میاد. احتمالا تا 1 ماه دیگه جهانی میشه

  4. سام می‌گوید

    منظور از تابستان آتی کی دقیقا میشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تابستان 1393