بهترین دروغ‌های اول اوریل سال 2014 دنیای فناوری!

روز اول آوریل یا روز دروغ‌ها و جک‌ها، این‌بار در دنیای تکنولوژی، آنچنان که باید و شاید شلوغ نبود و تنها می‌توان گوگل را با نشر انواع و اقسام سرویس‌ها، متن‌ها و اخبار از زمره دیگران جدا کرد! با این وجود، در این میان شرکت‌هایی بودند که توانستند به قصد  سرگرمی، برخی از کاربران را متعجب کنند، بخندانند و یا فریب دهند!

4

Tumblr خود را حرفه‌ای کنید!

Tumblr پس از اضافه کردن یک گزینه برای به‌روز رسانی به نسخه Tumblr Pro، کاربران زیادی را به خنده واداشت! کلیک بر روی گزینه رایگان به روز رسانی، ویدئویی را از امکانات تحسین‌برانگیز سرویس خلاقانه جدید به کاربر نشان می‌داد.

tumblr-pro

اما آنچه که در پایان کار نصیب کاربر می‌شود، تنها کلاهی نمادین بود که بر روی عکس آواتار وی قرار می‌گرفت!

دستکش هوشمند سامسونگ!

بنا به اعلام شرکت سامسونگ، این محصول اولین دستکش پوشیدنی این شرکت است که به آخرین فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده است. در قسمت میانی این دستکش صفحه نمایش انعطاف‌پذیر ۳ اینچی از نوع Super Emo-LED تعبیه شده است و درست در پایین آن، یک پروژکتور لیزری قرار دارد.

Samsung-Fingers-wearable-glove-flexible-April-Fools-01

همچنین این دستکش به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، اسپیکر و میکروفون مجزا، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و انواع مختلفی از سنسورها (قطب‌نما، فشارسنج، دماسنج و حسگر ضربان قلب) مجهز شده است.

Airbnb! میز خود را برای فروش آماده کنید!

List-your-Desk

سرویس جهانی اجاره و فروش، همکاری خود را برای گذاشتن میز شما در لیست فروش فعال کرد!

اپل iFixit را خرید!

خلاصه کنفرانس خبری iFixit وقتی بر روی سایت این شرکت قرار گرفت، همگان را متحیر کرد.

ifixit-Apple

این شرکت در متنی ادعا کرده بود توسط شرکت اپل خریداری شده ‌است!

Flipboard یا  Flappy Board، مسئله این است!

فلیپ‌بورد، بیش از سرویس‌های دیگر، کاربران خود را به خنده واداشت.

Flappy-Board

این سرویس 5 دقیقه سرگرمی را با بازی فلپی بورد به کاربران خود هدیه داد!

ویندوز فون و لنز 41 مگاپیکسلی در نوکیا 3310

برخی گوشی‌ها هستند که اگر چه این روزها وجود ندارند اما همچانان در خاطره‌ها باقی مانده‌اند. یکی از این گوشی‌ها نوکیا 3310 نوکیاست که اگرچه دیگر به بازار عرضه نمی‌شود اما نوکیا در دروغ اول آوریل خود ظاهرا قرار شده این گوشی را دوباره اما این بار با سیستم عامل ویندوز فون و لنز 41 مگاپیکسلی به بازار عرضه کند!

Nokia-3310-Windowsphone

این شرکت طراحی ظاهری جدید این گوشی را نیز به معرض نمایش گذاشته بود! اما آیا به واقع کسی چنین گوشی را، حتی اگر بازی محبوب Snake‌داشته باشد، در دست می‌گیرد! نه نوکیا وقت این طراحی به سرآمده!

مرورگر ویژه اپرا برای گربه‌ها

شرکت اپرا، سازنده مرورگرهای محبوب، این‌بار تصمیم گرفته تحقیقات خود را برای تولید مرورگری که گربه‌ها با آن احساس راحتی کنند و نیازهای خود را برآورده کنند گسترش دهد!

LinkedIn و گربه‌های سرشناس!

LinkedIn سرویسی را با نام CYMK معرفی کرده تا گربه‌های خاص بتوانند توانایی‌های منحصربه فرد خود را با دیگران ( انسان و یا دیگر گربه‌ها ) به اشتراک بگذارند و با آن‌‌ها تعاملی پویا داشته باشند!

LinkedIn-CYMK

Orbotix Selfiebot

ویدئویی که ترکیبی از هواپیماهای بدون سرنشین و عکس‌های سلفی را تجمیع کند کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد اما در این ویدئو می‌توان حداقل تصوری از آنچه در چندسال آینده خواهیم دید داشته باشیم. این ویدئو کاری از Orbotix، شرکتی است که پشتیبانی کننده Sphero بوده و هست.

سرویس لوله‌کشی چای داغ گوگل در شهرها!

مطمئنا یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها پس از یک روز خسته‌کننده و پرماجرا، نوشیدن یک لیوان چای و مشاهده برنامه مورد علاقه از تلویزیون است، اما وقتی شبکه‌های فیبری گوگل در سراسر شهر در حال گسترش هستند، چرا پروژه‌ای برای ایجاد شبکه پخش چای در سراسر شهر نداشته باشیم؟

این ایده‌ای است که گوگل قصد دارد در شهرها گسترش دهد! گوگل قصد دارد همزمان با نصب شبکه‌های فیبری خود ، لوله‌کشی مخصوص توزیع چای و قهوه را نیز در شهر گسترش دهد!


اگرچه در تیتر نوشته‌ایم بهترین دروغ‌ها اما مطمئنا شما هم می‌دانید که هیچ دروغی نمی تواند بهترین باشد و این دروغ‌ها که از آنها نام بردیم و یا تمام دروغ‌های جذابی که گوگل منتشر کرده تنها جنبه شوخی و سرگرمی داشته است که البته امیدواریم بعضی از آنها جنبه حقیقت پیدا کند!

اگر شما نیز خبری جالب و یا نکته‌ای خنده‌دار در خبرهای دروغ اول آوریل مشاهده کرده‌اید، در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    با انصراف از دریافت یارانه از درمان و اموزش ارزان بهره مند شوید!!!!!

    1. نی نی گل می‌گوید

      :))
      خیلی باحال بود !!!
      دمت گرم !!!
      .
      .
      .
      .
      دروغ آوریل من !!
      .
      .
      .
      نه بابا شوخی کردم ، دمت گرم :)

  2. کاربر می‌گوید

    قهوه گوگل از همه جالبتر بود

    1. sina می‌گوید

      اتفاقا قهوه گوگل از همه تابلو تر و ضایعتر بود. حداقل بجای اون شلنگ پلاستیکی شفاف از لوله چند جداره استفاده میکرد که ادم فکر کنه بگه شاید اونطور قهوه یه کمی دیرتر سرد بشه