توییتر امکان قرار دادن آلبوم تصاویر و تگ کردن افراد را در موبایل فراهم کرد

توییتر امروز اعلام کرد که کاربران آیفون و اندروید از این پس می‌توانند با اپلیکیشن موبایلی خود تا چهار عکس به صورت همزمان آپلود کرد و تا ده نفر را درون تصاویر تگ کنند.

0

فارنت: توییتر امروز اعلام کرد که کاربران آیفون و اندروید از این پس می‌توانند با اپلیکیشن موبایلی خود تا چهار عکس به صورت همزمان آپلود کرد و تا ده نفر را درون تصاویر تگ کنند.

Twitter-Android-Photo-Tag

برای راحتی کار زمانی که تصویر یا تصاویری را آپلود می‌کنید یک دکمه با نام “Who’s in this photo?” آشکار می‌شود که می‌توانید کاربران مختلف را درون تصاویر تگ کنید. خوشبختانه تگ کردن کاربران از محدودیت 140 کاراکتری کم نمی‌کند و کماکان قادر خواهید بود تا توضیحاتی راجع به تصاویرتان بنویسید.

بعضی می‌گویند که توییتر این امکان را پس از مشهور شدن و رکوردشکنی تصویر “سلفی” گرفته شده در مراسم اسکار اضافه کرده است؛ اگر توییتر این امکان را پیش از اسکار داشت یافتن و دنبال کردن بازیگران درون تصویر بسیار ساده‌تر بود. یک دلیل منطقی و وسیع‌تر آن است که توییتر در حال حاضر کاملاً در مورد زمان حال است و وقتی مدتی از یک اتفاق بگذرد یافتن توییت‌های گذشته بسیار مشکل خواهد بود. توییتر همچنین قصد دارد زبانه‌ای به نام “تصاویر من” درست مانند اینستاگرام اضافه کند.

Twitter-ios-photo-tag

اگر دوست ندارید کسی بتواند شما را تگ کند می‌توانید با مراجعه به صفحه تنظیمات توییتر و قسمت Privacy این امکان را غیرفعال کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.