آپدیت اندروید 4.3 برای اکسپریا M‌ سونی از راه رسید

با این آپدیت، شاهد رابط کاربری جدید در اپلیکیشن دوربین و اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون burst (گرفتن تصاویر پشت سر هم) و حالت superior auto shooting (تنظیم اتوماتیک) هستیم. نسخه جدید صرفه‌جویی در مصرف شارژ باطری (STAMINA) نیز به شما برای افزایش عمر شارژ باطری کمک خواهد کرد.

0

فارنت: چهار روز پیش خبر داده بودیم که باید منتظر آپدیت اندروید 4.3 برای اکسپریا M‌ باشید و حالا این اتفاق رخ داده و شرکت سونی به‌روزرسانی اندروید 4.3 جلی‌بین را برای گوشی رده متوسط اکسپریا M منتشر کرده است. این آپدیت که در واقع می‌توان آن را آخرین آپدیت برای این گوشی هوشمند دانست با شماره نسخه 15.4.A.0.23 منتشر شده و قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد!

xperia-m

با این آپدیت، شاهد رابط کاربری جدید در اپلیکیشن دوربین و اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون burst (گرفتن تصاویر پشت سر هم) و حالت superior auto shooting (تنظیم اتوماتیک) هستیم. نسخه جدید صرفه‌جویی در مصرف شارژ باطری (STAMINA) نیز به شما برای افزایش عمر شارژ باطری کمک خواهد کرد. اندروید 4.3 همچنین در کنار قابلیت‌های امنیتی جدید، اپلیکیشن‌های مولتی‌مدیای اختصاصی سونی مانند واکمن و آلبوم و Movies را نیز در اکسپریا M به‌روزرسانی کرده است.

Xperia-M-Android-4.3

این فریم‌ویر بنابر اعلام سونی اکنون در اروپا و آسیا عرضه شده و می‌توانید دسترسی به این آپدیت را پس از اتصال به اینترنت از طریق بخش تنظیمات بررسی کنید. برای این کار مسیر زیر را در گوشی خود دنبال کنید:

Settings > About phone > Software updates > System updates

البته مطابق معمول توصیه می‌کنیم برای به‌روزرسانی بهتر و مطمئن‌تر از برنامه اختصاصی سونی با نام Sony PC Companion استفاده کنید که معمولا در هنگام اتصال گوشی به رایانه به طور خودکار پیشنهاد نصب ان به شما داده می‌شود.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.