تصاویر Desire 616 اچ‌تی‌سی با پردازنده هشت هسته ای لو رفت

پیش تلفن جدیدی منتسب به شرکت اچ‌تی‌سی در پایگاه‌داده ابزار بنچمارک Antutu با نام دیزایر 616 ثبت شده بود که امروز اولین تصویر این تلفن هوشمند منتشر شد.

0

فارنت: پیش تلفن جدیدی منتسب به شرکت اچ‌تی‌سی در پایگاه‌داده ابزار بنچمارک Antutu با نام دیزایر 616 ثبت شده بود که امروز اولین تصویر این تلفن هوشمند منتشر شد.

HTC-Desire-616-leak

اچ‌تی‌سی دیزایر 616 به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p مجهز است و پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز قلب تپنده این تلفن را تشکیل می‌دهد. این تلفن ابعادی به اندازه 142 در 71.9 در 9.1 میلی‌متر دارد و وزن آن 150 گرم است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه به همراه فلاش LED اشاره کرد. همچنین این تلفن میان‌رده تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه جیلی بین (4.2.2) به بازار عرضه خواهد شد. در این تلفن خبری از فناوری BoomSound نیست!

لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که دیزایز 616 بازار چین را مورد هدف قرار داده است و ممکن است بزودی این تلفن در چین عرضه شود همچنین احتمال دارد نسخه جهانی آن بعد‌ها در دسترس دیگر کشورها نیز قرار بگیرد.

به نظر می‌ رسد اچ‌تی‌سی به معرفی انواع مدل‌های گوشی برحسب سلایق افراد، حساب ویژه‌ای باز کرده است و در تلاش است تا جایگاه خود را در سال 2014 در بازار تلفن‌های هوشمند بهبود بخشد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.