تماشا کنید: این دموی یک موتور گرافیک موبایلی است نه یک بازی پلی‌استیشن 4!

موتور گرافیکی Unreal Engine از شرکت Epic یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی‌سازی برای کنسول‌ها و همچنین گوشی‌های هوشمند است. حالا Epic دمویی از نسخه چهارم آن را بر روی نکسوس 5 منتشر کرده است.

1

شرکت Epic از سال 2003 تاکنون در حال کار بر روی نسخه چهارم موتور آنریل بوده و حالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی GDC 2014 اولین نسخه پایدار این موتور بالاخره آماده شده است.

Unreal-Engine-4-demo

Unreal Engine 4 نه تنها بر روی سخت‌افزار کنسول‌های جدید بازی و PC عالی به نظر می‌رسد بلکه گرافیک فوق‌العاده‌ای را نیز به گوشی‌ها و تبلت‌ها خواهد آورد. شرکت Epic ویدئویی از یک دموی زیبا را منتشر کرده که مربوط به گوشی هوشمند نکسوس 5 با پردازنده اسنپ‌دراگون 800 می‌باشد.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت در سال 2014 بازی‌هایی با گرافیک بسیار فوق‌العاده را هم در اندروید و هم در iOS و ویندوزفون از شرکت‌های مشهور بازی‌سازی شاهد باشیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Azathoth می‌گوید

    مرده شور این نامکو رو ببرن که هیچوقت محض نمومه یک نسخه از سری تیکن یا soul calibur رو برای پی سی عرضه نکرد! حتی سرسختهایی مثل متال گیر و موزرتال کمبت اینکار رو کردن اما نامکو نه! لعنت به چشم بادومیهای پولدوست!! یک کم از رقبای غربیشون یاد بگیرن بد نیست!