گوگل در حال آزمایش نسخه جدید اندروید 4.4.3 کیت کت

درحالی که اکثر دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار منتظر دریافت به روز رسانی اندروید 4.4.2 کیت کت هستند، ظاهرا شرکت گوگل تلاش‌های خود را جهت آزمایش نسخه 4.4.3 اندروید تحت شماره ساخت KTU72B آغاز کرده است.

0

فارنت: درحالی که اکثر دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار منتظر دریافت به روز رسانی اندروید 4.4.2 کیت کت هستند، ظاهرا شرکت گوگل تلاش‌های خود را جهت آزمایش نسخه 4.4.3 اندروید تحت شماره ساخت KTU72B آغاز کرده است.

KITKAT

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در زمینه قابلیت‌های این به روز رسانی جدید منتشر نشده اما بنابر اخبار منتشره از سوی LIabTooFeR، یکی از ایرادات برطرف شده در این نسخه، مشکل دوربین موجود در نسخه 4.4.2 است. این مشکل در گوشی‌هایی مانند نکسوس 5 باعث می‌شود مصرف پردازنده در موقعی که برنامه دوربین اجرا می‌شود، به طرز چشمگیری افزایش یابد و همین امر فشار بیش‌ از حدی را متوجه سیستم و باتری کند.

گوگل پیش از این نیز خبر از انتشار بسته‌ای برای برطرف کردن این مشکل داده بود. هنوز اطلاعاتی از دیگر تغییرات نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید در دست نیست اما این احتمال وجود دارد که در کنفرانس آتی گوگل، اطلاعات بیشتری از این سیستم‌عامل جدید منتشر شود.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.