نوکیا سونی را به یک دوئل عکاسی دعوت می‌کند!

پس از تمسخر اپل و آیفون 5C حالا نوبت به سونی رسیده است تا مورد تهاجم توییتری نوکیا قرار بگیرد. نوکیا در توییت جدید خودش سونی را به یک دوئل عکاسی میان لومیا 1020 و اکسپریا زد2 دعوت کرده است!

5

فارنت: پس از تمسخر اپل و آیفون 5C حالا نوبت به سونی رسیده است تا مورد تهاجم توییتری نوکیا قرار بگیرد. نوکیا در توییت جدید خودش سونی را به یک دوئل عکاسی میان لومیا 1020 و اکسپریا زد2 دعوت کرده است!

Camera-duel

سونی در Xperia Z2 از دوربین 20.7 مگاپیکسلی با سنسور G مشهور خود استفاده کرده است و امروز در اکانت توییترش از این گوشی با عبارت “فناوری دوربین برنده جایزه” تمجید کرده است. تنها یک ساعت بعد اکانت توییتر نوکیا انگلیس سونی را به یک دوئل دوربین با هش‌تگ #Cameraduel دعوت کرده است و نوشته است:

شهر برای هر دوی ما به اندازه کافی بزرگ نیست، @sonyxperiagb! #Cameraduel

سونی هنوز به این توییت نوکیا پاسخ نداده و مشخص هم نیست که این‌کار را انجام دهد اما می‌توان پیش‌بینی کرد که طرفداران دوآتشه نوکیا و سونی با استفاده از هش‌تگ #Cameraduel عکس‌های گرفته شده توسط گوشی‌هایشان را به رخ یکدیگر بکشند.

sony-xperia-z2-Camera-mwc-2014

اکسپریا زد1 یکی از بهترین کمرافون‌های اندرویدی به حساب می‌آید و لومیا 1020 نیز بهترین دوربین کنونی اسمارت‌فون‌ها را در اختیار دارد. باید منتظر ماند و دید آیا سونی می‌تواند با اکسپریا زد2 عملکرد دوربین را حتی بهتر از گذشته کند یا خیر.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. SONY می‌گوید

    خاب دیدین خیر نی داداشام سونی برترین و بهترین دوربین روی گوشی ها رو داره الانم برندس. نوکیا گورش ک.جاس کفن بدین ببوشه

  2. amir می‌گوید

    نوکیا پیش سونی هیچی مخصوصا که دوربین های سونی معروف اند

  3. محمدعلی شرکت بزازان می‌گوید

    من همین الآن شروع کردم … تصاویری که با لومیا 920 گرفته بودم رو تو اینستاگرام با هشتگ cameraduel# تگ کردم … http://instagram.com/bazazanm

  4. mohammad می‌گوید

    نوکیا یکی از معروف ترین لنز های به نام زایس رو در گوشی های خود به کار برده است و این یعنی برتری

  5. جواد می‌گوید

    مشخصه که نوکیا برنده این دوئل هست.
    :)