مشکلات رایج ویندوزفون و راه‌های برطرف کردن آن‌ها

از آنجایی که ویندوزفون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های بر طرف کردن این مشکلات در ویندوز‏فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

575

فارنت: بنا به گفته مایکروسافت، ویندوزفون 8.1 در حال آماده‏‌سازی و انجام آزمایشات نهایی است و تا چند ماه به صورت رایگان برای تمامی گوشی‌های ویندوز فون 8 ارائه خواهد شد. از آنجایی که ویندوز فون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های برطرف کردن این مشکلات در ویندوز‏ فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

windows-phone-problems


مشکل در اشغال حافظه قسمت “other“:

بسیاری از کاربران از وجود نقص در قسمت فضای ذخیره‌سازی این سیستم‌عامل گلایه دارند. به طوری که وقتی کاربران برای مشاهده میزان فضای مصرفی دستگاه خود مراجعه می‌کنند در این بخش، قسمتی با نام “other” وجود دارد که میزان فضای اشغال شده توسط ایمیل‌ها، اطلاعات بازی‏ و برنامه‌ها و دیگر فایل‌های موقت را نشان می‌دهد. متأسفانه هیچ راهی برای پاک کردن این اطلاعات بدون پاک کردن کل اطلاعات گوشی وجود ندارد. بالاخره مایکروسافت برای رفع این مشکل چاره‏‌ای اندیشید.

Windows-Phone-Other-Storage

راه حل‌های پیشنهادی:

  • آپدیت GDR2 برای رفع این مشکل ارائه شده است و به صورت خودکار اطلاعات این قسمت را هنگام پر شدن پاک می‌کند.
  • استفاده از برنامه Storage Check که توسط نوکیا ارائه شده است. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود فایل‏‌های این قسمت را پاک نمایید.
  • استفاده از برنامه رایگان Shrink Storage.

مشکل اعلانات

Windows-Phone-Notifications

یکی از مشکلات رایج درست کار نکردن اعلانات و رویدادها در برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک و واتس‌اپ در ویندوزفون 8 است. به طوری که وقتی برنامه‌های ذکر شده رو باز می‏کنید با تعدادی زیادی از پیام‌ها و رویداد‏های متنوع روبرو می‏شوید درحالی‌که قبل از این هیچ اعلانی مبتنی بر وجود رویداد برای شما گزارش نشده بود.

راه حل‌های پیشنهادی:

ابتدا گوشی خود را ریستارت کنید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید.

  • به قسمت Settings -> Wi-Fi -> Advance بروید و تیک گزینه ” Keep Wi-Fi on When Screen Time Out ” را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه گوشی شما در حال آماده باش نیز ارتباط خود را با مودم حفظ خواهد کرد.
  • در قسمت تنظیمات گوشی، گزینه صرفه‏جویی در مصرف باتری را خاموش کنید چون ممکن است برای صرفه‏جویی در مصرف باتری در حالت آماده باش ارتباط شما با اینترنت قطع شود.
  • اگر با انجام موارد بالا همچنان مشکل حل نشده است، برنامه مربوطه را از گوشی خود پاک کرده و سپس گوشی را ریستارت نمایید و سپس برنامه را دوباره نصب نمایید.

مشکل در هنگام کم و زیاد کردن صدا

Windows-Phone-volume

تعدادی زیادی از کاربران گزارش داده‏‌اند که هنگامی که به موسیقی گوشی می‏دهند نمی‏توانند با دکمه‏های فیزیکی کنترل صدا، صدای موسیقی را کم و زیاد کنند.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • گوشی خود را ریستارت نمایید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید. با انجام این کار مشکل به طور موقت حل می‏شود.
  • اگر گوشی شما سری لومیا است، از پلیر مخصوص نوکیا برای گوشی دادن موسیقی استفاده نمایید زیرا این برنامه به درستی کار می‏‌کند و مشکل اشاره شده در این قسمت را ندارد.

مشکل راه‌اندازی مجدد

اواخر سال گذشته میلادی تعدادی از کاربران ویندوز فون 8 از ریبوت شدن گوشی بدون هیچ اخطاری گلایه داشتند، این مشکل در گوشی‏‌های HTC 8X و لومیا 920 گزارش شده بود. مایکروسافت برای حل این مشکل، بسته به‌روزرسانی OTA را منتشر کرد.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • مطمئن شوید سیستم‏‌عامل گوشی به‌روز باشد.

 برای این کار به قسمت Settings -> Phone Update -> Check for updates and follow the prompts بروید و سیستم‏عامل گوشی را آپدیت نمایید.

  • اگر پس از انجام به‌روزرسانی مشکل حل نشده است، در صورت امکان باطری گوشی را در بیاورید و دوباره سر جای خود قرار دهید.
  • برگرداندن به تنظیمات کارخانه را به عنوان آخرین راه‏حل به شما پیشنهاد می‌دهیم. بهتر است قبل از انجام هر کاری از اطلاعات گوشی خود backup تهیه کنید.

 

مشکل زود خالی شدن باتری

Windows-Phone-Battery

اگر شما هم جز کسانی هستید که احساس می‌کنید باتری گوشی شما زود تمام می‏‌شود، ممکن است Wi-Fi، NFC و GPRS یا بلوتوث گوشی روشن باشد. با غیرفعال کردن این موارد روند مصرف باتری را کاهش دهید. همچنین تعدادی از برنامه‏‌های کاربردی که بر روی گوشی نصب کرده‌اید در پس‌زمینه در حال اجرا شدن هستند، در صورت ممکن این برنامه‌ها را پاک یا غیرفعال نمایید.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برای غیرفعال کردن برنامه‏‌های در حال اجرا در پس زمینه به Settings -> Applications -> Background tasks مراجعه کنید.

خطا در همگام‌سازی

تعدادی از کاربران از وجود خطا در قسمت همگام‏‌سازی حساب‏‌های کاربری، ارسال و دریافت پیامک و ایمیل گلایه دارند.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برنامه اسکایپ را پاک کنید و عمل همگام‌سازی را انجام دهید سپس برنامه اسکایپ را مجدداً نصب نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست، گوشی خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج و روش‌های برطرف نمودن این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز به مشکل تازه‌ای برخورد کرده‌‏اید حتماً با ما در میان بگذارید.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

575 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام من میخوام از اپ استور ویندوز ۱۰ استفاده کنم که ارر میده (.x80131500) ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      کشور سرویس گیرنده یا همون Region رو روی امریکا تنظیم کنید.حالا ویندوز رو یک بار ریستارت کنید.
      درست نشد دستور زیر رو اجرا کنید:
      Press Windows+R key to open Run box
      Type wsreset.exe in the Run command and then click OK.
      Restart your computer and check.

  2. مریم می‌گوید

    سلام ببخشید من ی مشکلی دارم این تبلیغاتی که در مورد دوربین گوشیم رو صفحه هست چجوری حذفش کنم لطفا کمک کنید گوشیم لومیا ۹۰۹

  3. رضا می‌گوید

    سلام گوشی من لومیا532 هست موقعی که صفحه خاموش میشه پیامهای تلگرام و واتس اپ و… میاد یعنی وای فای وصله ولی اگر در حال دانلود باشم صفحه خاموش بشه دانلود متوقف میشه وبعد باز کردن صفحه وصل میشه وادامه پیدا میکنه البته نکته دیگه اینه که اگر دانلود نرم افزار از استور باشه وقتی صفحه خاموش بشه دانلود متوقف نمیشه و توقف دانلود در اهنگ وموزیک وهرچیزی غیراز استورهست واقعا سردرنمیارم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  4. ساسان دانشور می‌گوید

    سلام من هارد ریست کردم اما از وقتی چرخ دنده ها اومده دوساعت گذشته و تو همون حالت مونده، خاموش روشن هم که میکنم باز چرخ دنده ها میاد بالا ، الان باید چیکار کنم؟

    1. علی می‌گوید

      سلام . منم به این مشکل برخورد کردم و مجبور شدم گوشیمو بزارم کنار. لطفا اگه راه حلشو میدونید به منم بگید.

    2. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام.مجبورید از برنامه Windows Device Recovery Tool استفاده کنید.

  5. نادر می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید من گوشی 640XL MICROSFTدارم بعد از به روز رسانی به ویندوز 10 مخاطبینم(شماره ها)نمیاد.ممنون میشم اگه کمکم کنید.

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام متاسفانه این مشکل تو دوتا بیلد بوده
      پیشنهاد می کنم دانگرید کنید یا از مخاطبینتون یک بکاپ بگیرید و اونو به یک ایمیل اکانت دیگه به غیر از اوت لوک مثل جیمیل اضافه کنید.
      حالا وقتی اکانت جیمیل رو توی گوشی ثبت کنید تمام مخاطبین ساین میشن خودکار.

  6. حسن می‌گوید

    میخوام برنامه یا بازی را دانلود کنم ولی نمیشه ، ارور میده چند تا عدد میاد با یک حرف ، چه کار باید کرد؟

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      خب لا اقل همون ارور رو ذکر کنید تا بشه راهنمایی کرد…

  7. اکبر می‌گوید

    سلام دو روزی است وارد یک برنامه میشم زود از برنامه خارج میشه لطفا راهنماییم کنید

  8. زهرا می‌گوید

    سالام تصاویر موجود در اینترنت لوود نمیشه واصلا باز نمیشن وقابل دیدن نیست چکار باید بکنم

    1. Heshirvan می‌گوید

      شاید سرعت اینترنتت پایینه،از یک سایت دیگه جستجو کن،و…

  9. محمد می‌گوید

    سلام
    چند مدتی هست که وقتی از مرورگر اینترنت استفاده میکنم هیچ تصویری لوود نمیشه،چه در سایت باشه چه در قسمت ایمیج گوگل،یه ایمیلم واسم اومده که تصاویر اینترنتی سیستم شما بلاک شدن.لطفا راهنمایی کنید

  10. fahim می‌گوید

    سلام چطوری میشه حساب ماکروسافت و حذف کرد می خوام از فروشگاه برنامه بگیرم ارور میده میگه حساب ماکروسافتتون فعال نیست این ارورشه
    800704FC
    د ضمن منذیهحسابداوتلوک دیگه باز کردم
    ممنون پیشاپیش از راهنماییتون

    1. حسن می‌گوید

      جواب میخوام

    2. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      حذف حساب که درست نمیشه!
      یک بار از طریق کامپیوتر به حسابتون وارد بشید، اگه درست نشد دوباره بگید….

    3. mc می‌گوید

      ساعت و تاریخ گوشیتون رو تنظیم کنید

      1. محمود می‌گوید

        سلام
        برنامه هایی که از استور نصب میکنم رو گوشی اجرا نمیشه. لطفا راهنمایی کنید

  11. صبا می‌گوید

    سلام من لومیا 520 دارم .چند فایل pdf رو از طریق بلوتوث از pc به گوشی فرستادم فایل ها قابل خوندن هستند اما نمیونم کجا رفتن و چه طور می تونم اونها رو حذف کنم .توی وب که میگشتم گفته شده بود که فایل ها به پوشه other رفتند .می خواستم بدونم هیچ راه دسترسی به این پوشه وجود نداره؟

  12. محمد امین می‌گوید

    سلام.من لومیا 830 دارم
    میخوام ویندوزشو به ویندوز 8.1 برگردونم نرم افزار windows device recovery tool رو حم نسب کردم تو کامپیوتر ولی گوشیمو نمیخونه چکار کنم. اگر راه حل دیگه ای برای برگردوندنش دارین بگین ممنون

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      گوشی رو خاموش کنید، نرم افزار رو باز کنید و مطمئن باشید که نتتون وصله.
      گوشی رو با کابل به سیستم وصل کنید و منتظر بمونید بالا بیاد، تو همین حین نرم افزار دستگاه رو میشناسه.

  13. الناز می‌گوید

    سلام
    من گوشی HTC8x دارم و الان ویندوزش 8.1 هست ، تلگرام رو پاک کرده بودم اما الان که می خوام دوباره دانلودش کنم ارور 80073cf9 رو میده و بعضی وقتها هم ارور internet connection ، در صورتی که چند تا اپ دیگه رو به راحتی دانلود کردم . ممکنه راهنماییم کنید ؟

  14. شیرین می‌گوید

    سلام و عرض ادب
    این بار هم با گوشی نوکیا لومیا به مشکل برخوردم که از راههایی که خودم میشناختم حل نشده و باز مزاحم شما شدم.
    چند روز پیش وقتی میخواستم عکس بگیرم گوشیم مدام پیغام میداد که باید خالی بشه. رفتم تو settings-phone storage و دیدم که phone فول شده .متاسفانه علیرغم اینکه کلیه فیلمها و عکسها رو خالی کردم ولی تو همین قسمت گزینه other بود و دیدم روی گوشی نمیتونم کاری کنم. اولش اومدم خیلی از نرم افزارهایی رو که نصب کرده بودم و ضروری نبود مثل gmap یا کلی نسخه کتاب موبایلی از شعر و ادبیات و مذهب. خلاصه همه رو خالی کردم و حتی نرم افزارهای اسکن pdf . الانG 7.23 phone و 561MB هم SD پر شده. ولی از اون روز تا حالا وقتی کانتکتام بهم زنگ میزنن اسم نمیفته و فقط شماره میندازه

    رفتم تو قسمت PHONE-FILTER MY CONTACT و هر سه گزینه live- hotmail1- hotnail2 رو دستکاری کردم. الان هر کسی که زنگ میزنه شمارش رو مجدد سیو میکنم ولی چند ساعت بعد میپره. عجیب اینکه امروز صبح خود بخود بجای شماره اسمها بر گشتن ولی دوباره پرید.
    خیلی طولانی شد ولی گیج شدم از این گوشیم!!!!
    لطفا راهنمایی بفرمایید .
    متشکرم

  15. محمد می‌گوید

    سلام
    ببخشید من لومیا 830 دارم و الان یه مشکلی که داره اینه که گوشیم رو حالت ایرمود هستش و هر کاری میکنم بیرون نمیاد از این حالت!
    الان چیکار کنم؟ چه راه حلی پیشنهاد میدید؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      ریست نرم افزاری کنید، دکمه کم شدن ولوم رو همراه با دکمه پاور واسه ده ثانیه نگه داریدریست میشه، اما اطلاعاتتون حذف نمیشه .

  16. فرزاد می‌گوید

    من گوشی لومیا 640 xl دارم و وقتی میخوام برنامه یا بازی دانلود کنم میگه باید تنظیمات خانواده من رو تنظیم کنی منم رمزشو یادم رفته؟راهنماییم کنید لطفا.ممنون.خداحافظ

  17. حسن می‌گوید

    سلام
    من گوشی lumia 830 خریدم، اما به Store وثل نمیشه و میگه:
    cant connect
    we are having trouble connection you to the store right now.

    این مشکل از دیش ایجاد شده، دلیلش چیه؟ راهکار چیه؟

  18. رها می‌گوید

    سلام خسته نباشین من گوشیم 520 قسمن store کار نمیکنه ارور میده چیکار کنم؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام، چه اروری؟

  19. محسن می‌گوید

    سلام خسته نباشید…گوشی 640 xl دارم…کلا توو اینتر نت نمیره راهنماییم کنید

    1. mc می‌گوید

      اول تنظیمات اینترنت خودتون رو چک کنید در cellular sim تو اینترنت سرچ کنی پیدا میکنی

  20. علي می‌گوید

    سلام ، من یک گوشی htc 8s دارم که مدتی پیش بهم ریخته بود ، گوشی را ریست فکتوری کردم وهمه برنامه ها به تنظیمات کارخانه برگشته ، ولی متاسفانه دیگر نه گوشی اپدیت میشود و نه میتوان از store برنامه ای دانلود کرد !
    بخاطر همین مزاحم شدم که اگر راهکاری دارید راهنمایی کنید ؛ لطفا راهکار خود را به ایمیل من ارسال نمایید
    با تشکر

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      اصولا رابطه ای بین مشکل شما و ریست فکتوری وجود نداره، اما محظ احتیاط یک بار دیگه همین کار رو انجام بدید.
      متاسفانه طی یکی دو هفته اخیر مشکلات نت داخل کشور دسترسی به استور ویندوز فون رو بسته، یک بار پس از انجام ریست سخت افزاری با وی‌پی‌ان هم امتحان کنید و صد البته قبلش کشور پیشفرض رو ایالات متحده قرار بدین.

  21. لیلی می‌گوید

    سلام من لومیا 535 دارم بعد از آپدیت کردن دیگه نتونستم اینستا و تلگرام و رو گوشیم نصب کنم کلا هیچ برنامه ای نصب نمیشه.لطفا راهنمایی ممنون میشم.

  22. زهرا ابراهیمی می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    ویندوزفون لومیا535 دارم، برنامه واتس اپ وتلگرام رو رویذحافظه گوشی ذخیره میکنه و فضای گوشی رو اشغال کرده چطور باید فضای اشغال شده رو خالی کنم،کارت حافظه ۱۶ دارم ولی این دو برنامه روی کارت ذخیره نمیشه اجازه ناشر رو نداره.
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

  23. وحيد می‌گوید

    ا سلام و احترام
    من گوشی ویندوز فون ۶۳۰ دوال دارم.دو روز پیش باطری موبایلم رو خارج کردم و دوباره آن را جا زدم. ولی وقتی روشن کردم پیغام اومده که بعد از ۷۵۳۷۵۹ دقیقه دیگه می تونید وصل شوید. در صورتی که قبلاً فقط می نوشت بعد از یک دقیقه. چند بار خاموش و روشن کردم ولی باز همون پیغام رو میده. و هر دقیقه که هم میگذره از عدد ۷۵۳۷۵۹ یکی یکی کم میشه.ولی فکر کنم ۵۲۰ روز طول میکشه.
    اگه امکان داره راهنمایم کنید با تشکر فراوان

    1. mc می‌گوید

      گوشیتو بزار تو جعبش 2 سال دیگه برو سراغش :ی

  24. حمید می‌گوید

    سلام من نوکیا520 دارم روش ویندوز8/1بود ازظریق اسلایدر اقدام به نصب ویندوز10کردم وسظ کار اون چرخ دنده میاد که پاینش لودپرمیکنه بعدازچندثانیه موبایل خاموش میشه چه کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      بهتره فعلا از انجام به روز رسانی منصرف شید…
      نت ایرانو هزارتا مشکل…

  25. سعيد می‌گوید

    سلام من گوشی 640 xl دارم هر موقع برنامه یا بازی ای نصب میکنم اولش اجرا میشه و کار میکنه ولی بعد از چند روز میخوام اجراش کنم کرش میده و از برنامه میاد بیرون!!!مشکلش چیه؟؟؟سخت افزاریه یا نرم افزاری؟؟باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

    1. mc می‌گوید

      نرم افزاری هست تا 1 ماه دیگه صبر کن ویندوز 10 براش اومد حل میشه منم دارم این گوشیو بعضی وقتها از تو برنامه واتس اپ میپره بیرون

  26. حسین می‌گوید

    سلام من لومیا ۵۲۰ دارم.
    گوشیم سرعتش اومده بود پایین و مشکلاتی داشت،
    ریست کارخونه کردم
    حالا میخوام از استور دانلود کنم نمیشه ‎:(‎
    میره رو حالن دانلودینگ….بعد اخطار میده میگه بعدا سعی کنید
    ولی خو همیشه اینجوریه.
    اکانتم هم درس زدم
    همه چی رو درس انجام دادم

  27. محمد می‌گوید

    سلام
    من لومیا۶۴٠ xl دارم زمانیکه میخوام دانلود کنم همش رو pending لطفا راهنماییم کنید متشکرم

  28. پدرام می‌گوید

    سلام
    من لومیا 825 دارم و حدود یک ماهه برنامه هام برای به روز رسانی در حالت پندینگ موندند.ریست هم کردم ولی مشکلم حل نشده
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      متاسفانه دلایل مختلفی می تونه داشته باشه، اما قبل از هرچیزی با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

  29. حمید می‌گوید

    سلام من لومیا 925 دارم ویندوز 10 رو از اینسایدر روی گوشیم نصب کردم / خواستم با ریکاور تولز دانگرید کنم به 8.1 نشد .رفتم قسمت ریست فون گوشی تا ریستش کنم که موقع ریست شدن یهو خط پر میشه و گوشی خاموش روشن میشه و باز همین اتفاق می افته.میشه راهنمایی کنید.ممنون

    1. حمید می‌گوید

      شما باید برنامه ویندوز ریکاوری تولز رو دانلود کنید و روی کامپیوتر نصب کنید.
      گوشیتونو ک وصل کردید به کامپیوتر یه دانلود به حجم یک گیگ و هشتصد مگ باید تموم بشه بعد خودش شروع میکنه گوشیرو ریست میکنه و ویندوز هشت و یک رو نصب میکنه

      1. جعفر می‌گوید

        مشکل اینجاس که لپتابم دیگه گوشیمو نمیشناسه و با همین برنامه گوشیمی رو نمیشناسه که بخوام ریکاوری کنم.مکن هم همین مشکل این دوست عزیز رو دارم

        1. بهزاد ایزدی می‌گوید

          گوشی رو خاموش کنید،برنامه رو باز کنید
          بعد گوشی رو وصل کنید وقتی بالا بیاد میشناسه بدون شک.

  30. جلال امجد می‌گوید

    سلام من لومیا ۵۲۵ دارم .آپدیت کردم به ویندوز ۱۰ ولی نه پیام نمیفرسته و نه وای فام وصل میشه .روانیم کرده

    1. mc می‌گوید

      ویندوز 10 هنوز برا گوشی ها نسخه اصلیش نیومده فعلا باید با همون 8.1 کار کنی گوشیتو ببر فلش کن ویندوز 8.1 بریز تا نسخه اصلی ویندوز 10 برسه

  31. حسن می‌گوید

    سلام .خسته نباشید .من لومیا 535 دارم استورش باز نمیشه و این کد خطا رو میده.
    80070057
    لطفا جواب بدین

  32. rozhin می‌گوید

    Salam man goshim Lumia 535 hast 4rooze pish goshimo reset kardam bad az un store am dg baz nashod ba wifi haye mokhtalef ham emtehan kardam vaghti store ro mizanam minevise we can’t connect your phone to store at this moment plz try after 1 or 2 minute
    Aln 4 roz gozashte AMA baz nmishe mishe rahnamaei konin?

    1. Amir می‌گوید

      لوکیشن رو چک کن
      در ضمن اکانت رو وارد کردی تو گوشی یا نه

  33. الهه می‌گوید

    سلام من گوشیم ویندوز هشت هستش و با توجه به این که دو ماه دیگه ویندوز ده میاد و از الان بیشتر برنامه ها واسه ویندوز ده ساخته میشه چیکار کنیم تا گوشی رو به ویندوز ده ارتقا بدیم به مغازه های خدمات گوشی مراجعه کنیم یا خودمون میتونیم دانلود کنیم

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید
  34. ahmad می‌گوید

    سلام.
    دوست عزیز من گوشیم رو آبدیت کردم ولی متاسفانه وارد استور نمیشه
    ارور 80131500 رو میده
    میشه کمک کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      اول با یک اینترنت دیگه چک کنید
      رفع نشد احتمالا از بلاک شدن اکانته،
      بعد از قرار دادن تاریخ و ساعت رو حالت اتومات
      اکانت اوت لوک یا لایوی که تو گوشی ثبت کردین رو یک بار از طریق پی‌سی باز کنید.
      حل نشد، مجبورید یک بار ریست سخت افزاری کنید…

  35. شیرین می‌گوید

    سلام و صبح شما به شادی

    دو روز پیش مشکلم رو با گوشی لومیا مطرح کردم مبنی بر اینکه هفته قبل تلگرامم مختل شد و مجبور شدم uninstallکنم و وقتی دوباره خواستم نصبش کنم اررور 80048264 میده

    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید که چطور مشکلش حل میشه

    با تشکر

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      ابتدا تاریخ و ساعت دستگاه رو روی حالت تنظیم خودکار قرار بدید
      بعد به قسمت Email + Accounts تو تنظیمات رفته و مشخصات اکانت ثبت شده رو یک بار چک کنید
      حل میشه :)

      1. شیرین می‌گوید

        با سلام و تشکر

        ظرف مدتی که تلگرامم مشکل پیدا کرده بود از طریق دوستان و حتی مراجعه به سایتهایی که به منظور حل مشکلات موبایل یا شناسایی اررور بوده ؛ اقدام کردم. ولی تنها سایتی که مشکلم رو حل کرد شما بودید. بسیار ممنون و سپاسگزارم و از آنجاییکه برای قدردانی کاری نمیتونم بکنم فقط از خدای منان آرزوی سلامت و موفقیت دایم برای شما دارم.سپاس و تقدیر

  36. وحید می‌گوید

    گوشی من تو استور نمیره چرا

  37. شیرین می‌گوید

    سلام و خسته نباشید

    من هم گوشیم لومیاست؛ هفته پیش تلگرامم مختل شد و مجبور شدم uninstallکنم و دوباره نصب

    کنم. ولی حالا مدام اررور80048264میده و نصب نمیشه

    اولش فکر کردم مشکل از سروره و صبر کنم ولی حالا بعد یه هفته کلافه شدم.لطفا کمک کنید مشکلش حل شه و اگه میشه رو ایمیلم جواب بدید که ببینم
    متشکرم و سپاس

  38. رحمان می‌گوید

    سلام، من لومیا۵۲۰ دارم ، چند ماهیه ویندوزش ۸.۱ هست. الآن چند وقته تو بعضی برنامه ها که میرم(مثل uc browser) خوش بعد از چند دقیقه میاد بیرون ، مشکل چیه؟

  39. aref می‌گوید

    Salame mojadad agha behzad onkar ke goftino mo be mo anjam dadam Alan be account vasl nemishe ba 3ta account. Mokhtalef vared shodam ba account. Ghadimim va hatta account jadidam baz sakhtam vali hardafe in eroro mide ke ye erore jadide va ghablan nemidad:you are having trouble singing in

    Che konam ?komak

    Shoma avvalin shakhsy hastid ke darid bade 3 .4 mah omidvar be doros shodan store ram mikonid mamnoon misham ta akhar komakam konid

  40. aref می‌گوید

    سلام خدمت اقا امیر و بهزاد ایزدی توروخدا کمک کنین مشکلم حل شه الان سه چهار ماهی هست که استورم باز نمیشه بعد از این که گوشیمو ریست کردم اینطور شده اکانت ماکذوسافتمم وصل کردم گوشیمم لومیا ده بیسته سیستم عامل گوشیمم ۸.۱هست و این ارورو میده:we are having trouble connecting you to the store right now please try again in a minute or two لطفا کمک کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      دقیقا مشکل از همون ریست بوده.
      یک بار دیگه ریست سخت افزاری کنید.بعد از بالا اومدن به هیچ عنوان کشور پیشفرض رو تغییر ندید و یا روی ایالات متحده تنظیم کنید.
      در زمان اولین اتصال به استور لوکیشن رو حتما غیر فعال کنید و از ثبت شدن کامل اکانتتون مطمئن شید.

  41. mohamad می‌گوید

    باسلام دوستان لطفاکمک کنین من گوشیموریست کردم (factory data reset)توی اون قسمت چرخ دنده مونده

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      امکان نداره دوست عزیز.صبر کنید حتما رد میشه.

  42. مجید می‌گوید

    سلام برنامه store من دوروز هستش باز نمیشه واین پیام رو میده
    There is problem completing your request try again later
    Inquiring mind migt find this eror code helpful:805a8011
    باتشکر

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      مشکل از اینترنتتونه.با یکی دیگه امتحان کنید
      اگه درست نشد با طی کردن مسیر Settings > emails and account > Microsoft account ، مشخصات اکانتتون رو چک کنید.

  43. فرشید می‌گوید

    سلام عزیز
    من لومیا ۹۲۵ دارم
    مشکلی که دارم اینه که وقتی ویس میدم یا صدا پر میکنم هیچ صدایی ضبت نمیشه
    اما میتونم صحبت کنم تلی
    میخواستم بدونم میکروفون ویس و تل یکیه یا دوتا جدا از همه؟؟؟؟؟

  44. mohammad می‌گوید

    موقع نصب آپدس وین 10 در حالت نصب گوشی ریست میشه چرا؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      لطفا واضح تر بفرمایید سوالتون رو !

      1. محمد می‌گوید

        آبدیت گرفتم رفت برای نصب ویندوز 10 ولی موقع نصب گوشی تا بال میاد ریست میشه

  45. نبی می‌گوید

    سلام . خسته نباشید . من لومیا۷۳۰ دارم و ارتقا دادم به ویندوز ۱۰ ولی الان هرچی فیلم و کلیپ تصویری دانلود یا بلوتوث میگیرم تو گالری نمیاد اصلا پیداش نمیکنم کجا میره همه جارو چک میکنم اصلا غیب میشه . خواستم خواهش کنم که راهنمایی ام کنید. ممنون

  46. علی می‌گوید

    سلام
    گوشی من لومیا535 هست و روزی دو سه بار الکی ریست میشه باید چیکارش کنم؟

  47. فرشاد می‌گوید

    لومیا نخرید چون من ۸۳۰ را خریدم تو سه روز دوربین پشتش خراب شد و تعمیر کار نیز نتونست درستش کنه مصخره خواص و عام شدیم

  48. احسان می‌گوید

    سلام دوست عزیز؛
    میدونم که سوالم خیلی ارتباط نداره ولی اگه امکان داره لطف کنین به سوالم پاسخ بدین.
    اگه ویندوزفون رو آنلاک کنیم، آیا در آینده امکان آپدیت به ویندوز 10 وجود داره، یا برای همیشه سیستم عامل گوشی ویندوز 8.1 خواهد بود.

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      تفاوتی نداره گوشیتون آنلاک باشه یا نه

      1. احسان می‌گوید

        ممنون

  49. رضا می‌گوید

    مرسی امیر جان گذاشتم اومد. اما الان میخوام برم بازی دانلود کنم میگه خانواده من باید تنظیم شود . رفتن تو سایتش اما مشکل حل نشد .

  50. رضا می‌گوید

    سلام گوشی لومیا ۵۴۰ دارم فروشگاه رو میزنم میگه اتصال برقرار نمی باشد . حساب هم ساختم لطفا جواب بدید . مرسی

    1. Amir می‌گوید

      لوکیشن امریکا بذار