مشکلات رایج ویندوزفون و راه‌های برطرف کردن آن‌ها

از آنجایی که ویندوزفون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های بر طرف کردن این مشکلات در ویندوز‏فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

575

فارنت: بنا به گفته مایکروسافت، ویندوزفون 8.1 در حال آماده‏‌سازی و انجام آزمایشات نهایی است و تا چند ماه به صورت رایگان برای تمامی گوشی‌های ویندوز فون 8 ارائه خواهد شد. از آنجایی که ویندوز فون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های برطرف کردن این مشکلات در ویندوز‏ فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

windows-phone-problems


مشکل در اشغال حافظه قسمت “other“:

بسیاری از کاربران از وجود نقص در قسمت فضای ذخیره‌سازی این سیستم‌عامل گلایه دارند. به طوری که وقتی کاربران برای مشاهده میزان فضای مصرفی دستگاه خود مراجعه می‌کنند در این بخش، قسمتی با نام “other” وجود دارد که میزان فضای اشغال شده توسط ایمیل‌ها، اطلاعات بازی‏ و برنامه‌ها و دیگر فایل‌های موقت را نشان می‌دهد. متأسفانه هیچ راهی برای پاک کردن این اطلاعات بدون پاک کردن کل اطلاعات گوشی وجود ندارد. بالاخره مایکروسافت برای رفع این مشکل چاره‏‌ای اندیشید.

Windows-Phone-Other-Storage

راه حل‌های پیشنهادی:

  • آپدیت GDR2 برای رفع این مشکل ارائه شده است و به صورت خودکار اطلاعات این قسمت را هنگام پر شدن پاک می‌کند.
  • استفاده از برنامه Storage Check که توسط نوکیا ارائه شده است. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود فایل‏‌های این قسمت را پاک نمایید.
  • استفاده از برنامه رایگان Shrink Storage.

مشکل اعلانات

Windows-Phone-Notifications

یکی از مشکلات رایج درست کار نکردن اعلانات و رویدادها در برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک و واتس‌اپ در ویندوزفون 8 است. به طوری که وقتی برنامه‌های ذکر شده رو باز می‏کنید با تعدادی زیادی از پیام‌ها و رویداد‏های متنوع روبرو می‏شوید درحالی‌که قبل از این هیچ اعلانی مبتنی بر وجود رویداد برای شما گزارش نشده بود.

راه حل‌های پیشنهادی:

ابتدا گوشی خود را ریستارت کنید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید.

  • به قسمت Settings -> Wi-Fi -> Advance بروید و تیک گزینه ” Keep Wi-Fi on When Screen Time Out ” را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه گوشی شما در حال آماده باش نیز ارتباط خود را با مودم حفظ خواهد کرد.
  • در قسمت تنظیمات گوشی، گزینه صرفه‏جویی در مصرف باتری را خاموش کنید چون ممکن است برای صرفه‏جویی در مصرف باتری در حالت آماده باش ارتباط شما با اینترنت قطع شود.
  • اگر با انجام موارد بالا همچنان مشکل حل نشده است، برنامه مربوطه را از گوشی خود پاک کرده و سپس گوشی را ریستارت نمایید و سپس برنامه را دوباره نصب نمایید.

مشکل در هنگام کم و زیاد کردن صدا

Windows-Phone-volume

تعدادی زیادی از کاربران گزارش داده‏‌اند که هنگامی که به موسیقی گوشی می‏دهند نمی‏توانند با دکمه‏های فیزیکی کنترل صدا، صدای موسیقی را کم و زیاد کنند.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • گوشی خود را ریستارت نمایید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید. با انجام این کار مشکل به طور موقت حل می‏شود.
  • اگر گوشی شما سری لومیا است، از پلیر مخصوص نوکیا برای گوشی دادن موسیقی استفاده نمایید زیرا این برنامه به درستی کار می‏‌کند و مشکل اشاره شده در این قسمت را ندارد.

مشکل راه‌اندازی مجدد

اواخر سال گذشته میلادی تعدادی از کاربران ویندوز فون 8 از ریبوت شدن گوشی بدون هیچ اخطاری گلایه داشتند، این مشکل در گوشی‏‌های HTC 8X و لومیا 920 گزارش شده بود. مایکروسافت برای حل این مشکل، بسته به‌روزرسانی OTA را منتشر کرد.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • مطمئن شوید سیستم‏‌عامل گوشی به‌روز باشد.

 برای این کار به قسمت Settings -> Phone Update -> Check for updates and follow the prompts بروید و سیستم‏عامل گوشی را آپدیت نمایید.

  • اگر پس از انجام به‌روزرسانی مشکل حل نشده است، در صورت امکان باطری گوشی را در بیاورید و دوباره سر جای خود قرار دهید.
  • برگرداندن به تنظیمات کارخانه را به عنوان آخرین راه‏حل به شما پیشنهاد می‌دهیم. بهتر است قبل از انجام هر کاری از اطلاعات گوشی خود backup تهیه کنید.

 

مشکل زود خالی شدن باتری

Windows-Phone-Battery

اگر شما هم جز کسانی هستید که احساس می‌کنید باتری گوشی شما زود تمام می‏‌شود، ممکن است Wi-Fi، NFC و GPRS یا بلوتوث گوشی روشن باشد. با غیرفعال کردن این موارد روند مصرف باتری را کاهش دهید. همچنین تعدادی از برنامه‏‌های کاربردی که بر روی گوشی نصب کرده‌اید در پس‌زمینه در حال اجرا شدن هستند، در صورت ممکن این برنامه‌ها را پاک یا غیرفعال نمایید.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برای غیرفعال کردن برنامه‏‌های در حال اجرا در پس زمینه به Settings -> Applications -> Background tasks مراجعه کنید.

خطا در همگام‌سازی

تعدادی از کاربران از وجود خطا در قسمت همگام‏‌سازی حساب‏‌های کاربری، ارسال و دریافت پیامک و ایمیل گلایه دارند.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برنامه اسکایپ را پاک کنید و عمل همگام‌سازی را انجام دهید سپس برنامه اسکایپ را مجدداً نصب نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست، گوشی خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج و روش‌های برطرف نمودن این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز به مشکل تازه‌ای برخورد کرده‌‏اید حتماً با ما در میان بگذارید.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

575 نظر برای این مطلب
  1. میلاد می‌گوید

    سلام
    من ئاسه گوشیم مشکلی پیش اومده خواهشن کمک کنید
    تو setting رفتم و بخش ease to access رو باز کردم بعد یه گزینه بود که یادم نمیاد اسمش چی بود ولی وقتی فعالش کردم هر کاری که میکنم cortana اونو تکرار میکنه ولی نمیتونم دیگه غیر فعالش کنم…عملا گوشیم فلجه…

  2. مجتبی قربانی می‌گوید

    با سلام
    آیا آپدیت دنیم برای لومیا 625اومده؟
    لطفاً برای آپدیت راهنمای کنید

  3. Mobina می‌گوید

    سلام من برنامه بی تالک رو ارتقا دادم بعد دو روز ک رفتم توش داشتم کار میکردم یهو اومد بیرون انگار ک اصلا نصبش نکرده بودم دوباره خواستم نصیش کنم شمارمو میزنم میگه کد بهتون اس میشه اوکی میزنم یه متن میاد نصب نمیشه چیکار کنم

  4. احسان می‌گوید

    سلام من وقتی با دانلود منیجر چه توی استور وقتی چیزی رو دانلود میکنم مشکلی ندارم با دانلود ولی وقتی همون هوم یا کلید پنجره رو میزنم و برنامه میره تو تسک دانلود متوقف میشه .من میخوام هم دانلود کنم و هم مثلا برم یک بازی انجام بدم ولی دانلود متوقف میشه باید چی کار کنم که همزمان بتونم هم دانلود داشته باشم و هم مثلا بازی رو اجرا کنم یا در برنامه های دیگر بگردم ولی دانلود قطع نشه?

  5. zahra می‌گوید

    وقتی وارد store میشوم این جمله رو مینویسه service unavailable right now.check back in a little while.

  6. سعید می‌گوید

    سلام ممنونم از راهنماییتون اگر من کوشی رو به تنظیمات اولیه کارخانه برکردونم با توجه به اینکه کوشی قبلا لاک بود و من توی ایران دادم انلاکش کردن ممکن نیست کوشی مجددا به حالت لاک برگرده ؟ متشکرم

  7. سعید می‌گوید

    سلام من لومیا 625 دارم که برام از اینگلیس اوردن البته کارکرده صاحب قبلیش روش یک اکنت ماکروسافت بازکرده که من رمزشو نمیدونم لطفا راهنماییم کنین چطوری میتونم یک اکانت جدید بازکنم و جایگزین اکانت قبلی کنم .متشکرم

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام
      یه بار گوشی رو به تنظیمات اولیه کارخانه برگردویند و اکانت جدید رو وارد کنید
      setings >about>reset your phone

  8. رضوانه می‌گوید

    منم هرکاری میکنم نمیتونم برم تو استور هی مینویسه در دسترس نیس تورو خدا کمکم کنید

  9. فایزه می‌گوید

    سلام ببخشید من موبایلم htc با ویندوز 8 است که وقتی می خواهم از store برنامه ای را دانلود کنم error می دهد که امکان پذیر نیست در حالی که فضای کافی هم دارد

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      سلام، خواهش میکنم
      چه خطایی؟

  10. mary می‌گوید

    لومیا۶۳۰ دارم ولی به استور متصل نمیشود،دایما پیغام خطامیدهد،ازطریق ولپای فای وصل میشوم ولی پیغام میدهد الان مشکل اتصال دارید و چنددقیقه دیگراقدام کنید.لطفااگرتنظیماتم مشکل دارد راهنمایی کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      خب همین کارو بکنید دیگه

  11. احسان می‌گوید

    سلام اقا ما میخوایم از استور برنامه دانلود کنیم چجوریه لطفا راهنمایی کنید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      استور رو باز میکنید
      برنامه مورد نظرو انتخاب میکنید، گزینه دانلود رو میزنید

  12. milad می‌گوید

    سلام…خسته نباشین..دوستان گوشیه من لومیا۹۲۰ هستش باهاش نمیتوونم فیسبوک برم هر بروزرییم بگیین دانلود کردم لطفا منو راهنمایی کنیین مرسی از لطفتوون

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      به زبان خیلی ساده بعد از باز کردن نوکیا اکسپرس
      از پروتکل امن انتقال ابرمتن استفاده کنید، بدین منظور کافیه به http یک s اضافه کنید
      به عنوان مثال بزنید https://facebook.com/farnet.ir

  13. الهه می‌گوید

    با عرض سلام وخسته نباشید گوشی من لومیا ۶۲۰هستش من وقتی میخواهم از فرو شگاه نرم افزار دانلود کنم خطا میدهد و میگوید مشکلی در تکمیل درخواست شما وجود دارد کد خطا ۸۰۰۴۸۲۶ من وقتی تنظیمات گوشیم روی ایران بود این خطا را میداد بعد که رو کشور دیگر گوشیم را تنظیم کردم مشکلم حل شد ولی الان دوباره خطا میدهد درحالی که کشورم ایران نیست میشه بگین مشکل از کجاست؟من این سوالو قبلا گردم ولی جواب ندادید

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      یه بار از سیستم رو میزی اکانت اوت لوکی که ثبتش کردین تو گوشی رو باز کنید
      در مرحله دوم پیشنهاد میشه از اینترنت مخابرات استفاده نکنید، همینجوری تحریم هستیم مخابرات که فبها!

      1. رضوانه می‌گوید

        یعنی چیییی یعنی ما که مخابراتو داریم بریم بمیریم رسما؟؟؟؟
        یعنی ممکنه از این باشه؟
        من هر چی میزنم ایمیل و پسووردو قبول نمیکنه. کشور و منطقه زبانی هم تغییر دادم رو ایالت متحده اما نمیشه بازم میگه غلطه رمزت. از توی لب تاپ میشه!!!

  14. محمد می‌گوید

    گوشیمم اچ تی سی هست

  15. محمد می‌گوید

    ویندوز فون من یه علامت :-( اومده دیگه کار نمیکنه. به کامپیوتر هم وصل نمیشه؟؟؟؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      یکی از طریق find my phone قفل کرده گوشیتونو
      یکی دوبار خاموش روشن کنید درست میشه

  16. طننمتنیس می‌گوید

    اقا حل شد
    دکمه ی ولوم بالا رو نگه داشتم با استارت زدم حل شد

  17. طننمتنیس می‌گوید

    ******************
    ممنون میشم اگه سریع به مشکل من جواب بدین
    گوشی لومیا 520 من نمی دونم کدوم گذینه را فعال کردم که هر دکمه و هرچی رو که انتخاب میکنم در موردش توضیح میده یه جور راهنما
    خاموش هم نمی تونم بکنم باطی ش رو هم که در میارم باز روشن میکنم برنمی گرده به حالت اول
    اصلا نمیتونم استفاده کنم وقتی لاک اسکرین میشه دیگه نمیشه باز کرد چون وقتی میخوام باز کنم در مورد لاک اسکرین توضیح میده
    ******************************************************************

    1. طننمتنیس می‌گوید

      آقا هادی؟منم مشکل شما رو دارم اگه مشکلتون حل شده بمنم بگین منم حلش کنم
      ممنون میشم

  18. هادی می‌گوید

    راستی گوشی lumia 925

  19. هادی می‌گوید

    سلام یه مشکل اساسی گو شیم پیدا کرده هم خودم هنگ کردم هم گوشیم نمیدونم کدوم یکی از تنظیماتش رو دست کاری کردم الان وقتی به هرجای صفحه گوشی دست میزنی یه مربع زرد دورش میکشه و گوینده گوشی اسم اون قسمت رو میگه وبالا پایین نمیتونی بکشی صفحه رو یه چیزی مثل قفل شدن گوشی رو هم با هزار مصیبت خاموش میکنم روشن که شد همونجوریه چون صفحه قفله نمیشه تو setting رفت پایینتر تا درستش کنی زنگ هم که میزنن نمیتونی جواب بدی خواهشا کمک کنین

  20. نوید می‌گوید

    سلام دوستان عزیز من دیروز یک موبایل لومیا ۶۳۰ خریدم متاسفانه وقتی گوشی که خاموش است به دوشاخه برق جهت شارژ میزنم موبایل خود به خود روشن می شود لطفا من را راهنمایی کنید که مشکل چیست و چگونه می توان ان را رفع نمود ممنون از راهنمایی شما

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      آقا مشکلی نیست :)
      مدل ویندوز فون همینطوره

  21. sahar می‌گوید

    سلام من لومیا 525دارم (8.1) تو تنظیماتwhatsapp قسمت chat setting یه گزینه ای که یادم نمیاد چی بود(!!!!) onکردم حالا گوشیم فکر میکنه که من نابینا ام!!!یکم کارکردن باهاش سخت شده اما مشکل من اینه که نمیتونه وارد بعضی قسمت ها بشه مثلا chat settingواسه برگردوندن به حالت قبلش,لطفا راهنمایی کنید :'((((((

  22. Tyler می‌گوید

    سلام.گوشیم ۱۵۲۰.چند هفته ست که گوشیم استورو باز نمیکنه.میگهwe have a trouble….. .باید چیکار کنم.ریست فکتوری یا حتی اکانتو عوض کردم بازم نشد.نمیدونم شاید مشکل از language & region باشه.چون قبلا فارسی بود کار می کرد بعد که تغییرش دادم استور دیگه باز نشد.لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر می‌گوید

      عزیز تاریخ گوشیتو تنظیم کن. به میلادی

  23. زهرا می‌گوید

    من گوشی لومیا ۵۲۰دارم شارژ گوشی تموم شده و خاموش شد وقتی روشنش کردم روی حالت flight mode رفته بود و دیگه از این حالت خارج نمیشه و مثل گوشی که هنگ کرده باشه قسمت ایکن انتن سیمکارتش پرش میکنه و فعال نمیشه ، ریست فکتوری هم کردم درست نشد بردم برام فلش هم کردن درست نشد تورو خدا کمکم کنین گوشیمو خیلی دوسش دارم خیلی عالی بود هیچ وقت هیچ مشکلی نداشت‎:(‎

  24. شهابی می‌گوید

    سلام
    موقع اپدیت ارور80072ee7 رو میگیرم
    لطفا راهنمایی کنین

  25. vahid می‌گوید

    سلام دوستان من گوشیمو ابدیت کردم 8.1
    کلافم کرده کلی زور بزنه ده ساعت نگه میداره البته باهاش ور نرم
    خواهش میکنم راهنمایی کنید
    مدلش همhtc8x

  26. الهه می‌گوید

    با عرض سلام وخسته نباشید گوشی من لومیا هستش من وقتی میخواهم از فرو شگاه نرم افزار دانلود کنم خطا میدهد و میگوید مشکلی در تکمیل درخواست شما وجود دارد کد خطا ۸۰۰۴۸۲۶ من وقتی تنظیمات گوشیم روی ایران بود این خطا را میداد بعد که رو کشور دیگر گوشیم را تنظیم کردم مشکلم حل شد ولی الان دوباره خطا میدهد درحالی که کشورم ایران نیست میشه بگین مشکل از کجاست؟

  27. sadaf می‌گوید

    gushie man a store app download nemikone va minivise :there is a probllem with your microsoft account. please try again later

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      برای حل این مشکل یک بار رمز اکانتی که تو گوشیتون ثبت کردین رو تغییر بدین
      پیشنهاد میکنم با یک سیستم رومیزی لپ تاپ یا وسیله ی دیگه ای به جز گوشی اقدام به تغییر رمز کنید

  28. جواد می‌گوید

    کار نمیکنه!
    وقتی گزینه استور رو میزنم تا وارد قسمت استور بشم، پیغام میده که “در حال حاضر امکان دسترسی به این قسمت وجود نداره، بعداً تلاش کنید'” …!

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      شک نداشته باشید مشکل از اتصال به اینترنتتونه

      1. جواد می‌گوید

        نه آقاجون، مشکل از اتصال به اینترنت نیست.
        به اینترنت وصلم، مشکلی نیست …

  29. جواد می‌گوید

    سلام
    من وینوزفون دارم. بعلت مشکلاتی که گوشی داشت، گوشی رو رییستور کردم. تقریباً همه مشکلات حل شده، فقط اینکه “قسمت استور گوشی دیگه کار نمیکنه!”
    چه کنم؟!

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      استور قسمتی از گوشی نیست که بخواد از کار بیفته
      دقیق تر توضیح بدید لطفا

  30. حمید می‌گوید

    مشکل از اکانت مایکروسافتتون هست. باید برید به بخشsetting و قسمت ایمیل و اکانت
    اونجا اگر اکانت مایکروسافتتون not up to date بود. ، syncش کنید

  31. Sasan می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من نمی تونم دانلود کنم و این ارور رو بهم میده
    there is a probllem with your microsoft account. please try again later

  32. حمید می‌گوید

    راستی گوشی من htc 8x هست

  33. حمید می‌گوید

    سلام
    من میخواستم روی گوشیم آخرین آپدیت رو انجام بدم. بعد از دانلود کردن آپدیت ، گوشیم برای نصب آپدیت ری استارت شد ولی در زمان راه اندازی مجدد زمانی که میخواست آپدیت رو نصب کنه ، شارژ گوشیم تموم شد و گوشیم خاموش شد. الان هم هر کاری میکنم دیگه سیستم عاملم بالا نمیاد و عکس چرخدنده رو نشون میده
    میخواستم ببینم باید چیکار کنم تا درست بشه؟
    اگر براتون امکان داره جواب رو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

  34. سایه می‌گوید

    سلام.یه مشکل اساسی برای گوشیم پیش اومده.من windows phone 8s دارم.امروز وقتی میخواستم رمز گوشیم رو بزنم که اس ام اس رو بخونم هنگ کرد و بعد از مدتی صفحه گوشیم خاموش شد و دیگه روشن نمیشه. چکار کنم؟

  35. azin می‌گوید

    سلام دوستان
    من گوشیمو rest کردم میخوام از استور اپلیکیشن دانلود کنم همش اکانت مایکروسافت رو میخواد و وقتی اکانت و وارد میکنم یه پیام در مورد تنظیمات وال

    1. AmoSaeed می‌گوید

      ساعت و تاریخ رو به روز کن

  36. الناز می‌گوید

    سلام دوستان.
    من چن روز پیش خودم گوشیمو به ٨.١ آپدیت کردم بد الان دیگه وای فایش کار نمیکنه :-( من باید چیکار کنم؟؟ میشه یه راهنمایی بکنید؟

    1. الناز می‌گوید

      سلام الناز جون برو ساعت و تاریخ گوشیتو چک کن دقیق باشه. بعد وی پی ان هم خودت نریز اگه الکی باشه وای فایدگوشیتو میپرونه. بعد رجین گوشیت باید یونایتد کینگدم باشه. :)

  37. حمید رضا می‌گوید

    سلام….
    میخواستم ویندوز فون بگیرم با این مشکل ها پشیمون شدم بگیرم…
    اگه میشه کارای های خوبشو بگید ی امیدی بگیرم باسه خریدن گوشی ویندوز فونی …

    1. مینا می‌گوید

      نگیر خیلی به درد نخوره من گرفتم پشیمووووووونم خیلی بده واقعا بده به درد نخوره

  38. احمدرضا می‌گوید

    سلام..خسته نباشید..بنده گوشی لومیا 925 دارم..یمدته نمیشه از اپ استور دان کرد..هنگام دانلود ارور میده..رمزه اکانتمو میخواد و وقتی رمزو میزنم پیام میده در دسترس نیست و…مشکل چیه؟/تاریخ گوشیمم درسته.کمکم کنید ممنون

  39. کوروش می‌گوید

    باسلام من گوشیم htc 8xاست وگوشیو به 8.1اپدیت کردم ی مشکلی برام به وجود اومده که وقتی گوشی و خاموش وروشن میکنم مارک اچ تی سی که قبلا میومد نمی ایدو صحفه سفید است لطفاراهنماییم کنید که جای نگرانی وجود داره به خاطر این مشکل باتشکر

  40. مهدی می‌گوید

    منم مشکل الهام خانوم و دارم . راهنمایی کنید لفطن

  41. الهام می‌گوید

    سلام من لومیا۵۲۰دارم..در رابطه با استور گوشی دچار مشکل شدم.مدتهاست ک نمیتونم برنامه ای نصب کنم.هروقت میرم استور میگه مایکروسافت درحال حاضردردسترس نیستو بعدامتحان کنید.حتی زبان واینارم به امریکایی تغییردادم ولی نشد بازم

    1. سایت عکس می‌گوید

      سلام تاریخ گوشی رو چک کنید

      1. zahra می‌گوید

        سلام.من هم همین مشکل رو دارم.
        تاریخ گوشی رو چیکار کنیم؟؟؟
        عقب جلو ببریم؟؟؟
        لطفن دقیقتر راهنمایی کنید.

        یه چیز دیگه
        بعد اپدیت هنوز تو قسمت about phone نسخه سیستم عامل رو 8.0 میزنه!!
        چرا؟؟؟

        ممنون

  42. davod می‌گوید

    سلام دوستان چطوری میشه کاری کرد که پیامارو رو صفحه نشون نده گوشیمم لومیا920 هستش با ویندوز8.ممنون میشم

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      دوست عزیز این موردی که شما اشاره کردین تو ویندوزفون 8 نمیشه کاریش کرد!
      برای رفع این مشکل سیستم عامل گوشیتون رو به ویندوزفون 8.1 ارتقا بدین …. چون تو ویندوز فون 8.1 این مشکل مرتفع گردیده

      1. سایت عکس می‌گوید

        چجوری حلش کنم تو ویندزوقون 8.1

  43. امير می‌گوید

    منlumia 820 دارم
    وقتی آهنگ از PC کپی میکونم بعد چند روز ازش ۵ تا میسازه چند بارم مموریو فرمت کردم اما درست نشد میشه راهنمایی کنید؟؟

    پاسخ ↓

  44. عرفان می‌گوید

    سلام
    گوشی من hTC 8x
    مشکلی که باهاش روبه رو شدم این است که وقتی به بالای صفحه گوشیم جایی که باطری قرار داره لمس میکنم هیچ عکس العمل نشون نمیده در صورتی که 2 روز وقتی بالای صفحه رو لمس میکردم آیکون باطری <وآیکون لوکیشن که روشن بود و بقیه موارد که روشن بودند با لمس کردن من نشون داده میشدند.ولی از دیروز تا حالا این اتفاق نمافتد و وقتی هم پیام میاد من نمتوانم روی آن کلیک کنم ینی به طور کل قسمت بالای صفحه گوشیم لمس نمیشه

    خواهش میکنم به مشکلم پاسخ بدید

    خیلی ممنون
    سال نو مبارک

  45. میلاد می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    با وجود ای ۲برنامه ای که معرفی کردید
    من هنوز موفق به پاک کردن other سیستمم
    نشدم برنامهhttp://www.windowsphone.com/en-us/store/app/storage-check/b4cf45cc-a355-40d2-8b74-51517a042a18. که نصب شد ولی به محز ورود بیرون میاد و اجرا نمیکنه
    برنامه دومم که نتونستم دانلود کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  46. ilost می‌گوید

    دوست عزیز برای من برنامه Shrink Storage بخوبی کار کرد !!!
    مظمئنی نصب کردی این برنامه رو گوشیت
    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/shrink-storage/44672108-f3f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

  47. hamid reza می‌گوید

    با سلام
    گوشی من مشکل داره همون پاک کردن other
    هیچ کدوم از اون برنامه هام کمکم نکرد هیچ کدومش
    otherرو من چطور پاک پاک کنم؟؟؟

  48. Hadi می‌گوید

    ایفون که باشه بابا.من ۹۲۰ دارم اپدیت بلک و هیچ مشکلی نداره.فقط نوکیا فور اور

  49. فهیمه می‌گوید

    قربون آیفون خودم…

  50. مهدی می‌گوید

    البته مشکل باطزی در۹۲۰ بیشتر مشهوده و مشکلش بیشتر سخت افزاریه در مورد اون گزینه وای فای هم به نظر من به درستی کار نمیکنه ، برای تمام این نواقص باید منتظر اپ بعدی باشیم