ال‌جی در اندیشه عرضه گوشی‌هایی با بدنه فلزی است!

ال‌جی در فکر راه‌اندازی یک خط تولید برای موبایل‌هایی با بدنه فلزی است. البته لی تاکید کرده که این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد و ال‌جی در زمان مناسب از این سری جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

0

فارنت: چال بائه لی از شرکت ال‌جی در مصاحبه‌ای با یک وب‌لاگ روسی مطالب جالبی را در خصوص برنامه‌های این تولیدکننده کره‌ای در جهت ساخت گوشی‌های فلزی مطرح کرد. از لی به عنوان رئیس واحد طراحی موبایل ال‌جی سوال شده که چرا این شرکت تاکنون از قاب‌های فلزی برای گوشی‌های ساخته شده استفاده نکرده است. وی پاسخ داده که اگر استفاده از فلزات در طراحی بدنه گوشی‌های موبایل مناسب است چرا گوشی‌های بدنه فلزی اچ‌تی‌سی در بازار محبوبیتی ندارند!؟

LG-PRADA

به گفته وی استفاده از بدنه فلزی باعث کاهش آنتن دهی موبایل‌ها نیز خواهد شد. حتی گوشی‌های آیفون‌ نیز به دلیل استفاده از فلزات در ساخت بدنه دارای مشکلاتی در آنتن‌دهی هستند. با توجه به مصرف شارژ باطری بیشتر در سیستم‌عامل اندروید نسبت به سیستم عاملiOS ، ال‌جی حتی به اضافه کردن یک لایه فلزی در طراحی قاب گوشی، همانند کاری که هوآووی انجام داده است نیز فکر نمی‌کند.

با تمام این تفاسیر لی اعتراف کرد که ال‌جی در فکر راه‌اندازی یک خط تولید برای موبایل‌هایی با بدنه فلزی است. البته لی تاکید کرده که این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد و ال‌جی در زمان مناسب از این سری جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

این مدیر ارشد شرکت ال‌جی اضافه کرد که به نظر وی طراحی گوشی‌های همراه هوشمند چه از لحاظ بدنه و چه رابط کاربری به سمت ساده‌سازی پیش‌ می‌روند. وی برای تایید صحبت‌های خود به ال‌جی پرادا به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی که ساده سازی در طراحی این تلفن به کار رفته بود اشاره کرد.

وی همچنین اظهار داشت که طبق نظر سنجی در خصوص مکان قرار گیری دکمه‌های گوشی‌ ال‌جی جی ۲ در پشت این تلفن، ۵۰ درصد کاربران از عملکرد این دکمه‌ها رضایت کامل داشته‌اند. در نقدها نیز به تغییر مکان این دکمه‌ها اشاره شده و تاکنون منتقدان امتیازات مثبتی در این زمینه ثبت کرده‌اند.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.