اپل فناوری iOS در خودرو را با همکاری فراری، مرسدس و ولوو به نمایش می‌گذارد

0

اپل در مراسم معرفی iOS 7 همچنین فناوری iOS در خودرو را نیز معرفی کرد اما از آن زمان تاکنون از خودروهای مجهز به این فناوری خبری نبوده است. گفته می‌شود هفته آینده بالاخره اپل این فناوری را به نمایش خواهد گذاشت.

با وجود این‌که کدهای مربوط به این سرویس در نسخه‌های اخیر iOS 7 دیده شده اما هنوز خبری از خودروهای مجهز به این فناوری نبوده است. Financial Times گزارش می‌دهد که اپل بالاخره قصد دارد با همکاری فراری، مرسدس-بنز و ولوو در هفته آینده «iOS در خودرو» را به نمایش بگذارد.

هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست اما گفته می‌شود اپل مدل خودروهای سازگار با این فناوری را اعلام کرده و آن را به صورت زنده به نمایش خواهد گذاشت.

فناوری iOS برای خودرو

با وجود این‌که iOS اولین سیستم‌عامل درون خودرو نخواهد بود احتمالاً اپل خواهد توانست فرهنگ و علاقه استفاده از این ابزارهای هوشمند را درون خودروها بیشتر جا بیاندازد.

البته فناوری iOS در خودرو کماکان به یک دستگاه موبایلی مانند آی‌پد یا آیفون وابسته است اما دستیار صوتی Siri می‌تواند بسیار قابلیت‌ها به سیستم هوشمند خودروها بیفزاید.

منبع Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.