موتورولا نسخه بعدی موتو ایکس را تابستان سال آینده رونمایی می‌کند

موتو ایکس با وجود سخت‌افزار متوسط و قیمت نسبتاً بالا توانست با امکانات منحصر به فرد و تجربه کاربری خوب کاربران زیادی را جذب کرد. حالا موتورولا اعلام کرده است نسخه جدید موتو ایکس تابستان سال آینده رونمایی می‌شود.

0

فارنت: موتو ایکس با وجود سخت‌افزار متوسط و قیمت نسبتاً بالا توانست با امکانات منحصر به فرد و تجربه کاربری خوب کاربران زیادی را جذب کرد. حالا موتورولا اعلام کرده است نسخه جدید موتو ایکس تابستان سال آینده رونمایی می‌شود.

Moto-X

از آن‌جایی که لنوو موتورولا را از گوگل خریداری کرد این سوال پیش آمد که آیا موتورولا نسخه بعدی Moto X را تولید خواهد کرد و آیا اصلا گوشی هوشمندی با برند موتورلا در آینده خواهیم دید یا خیر؟ در یک پرسش و پاسخ توییتری در کنگره موبایل بارسلون، موتورولا در پاسخ به یکی از سوالات در اکانت توییتر خود نوشت:

پرسش: نسخه بعدی موتو ایکس چه زمانی از راه می‌رسد؟

پاسخ: منتظر بمانید – راهنمایی – اواخر تابستان

Motorola-Moto-x-tweet

به این ترتیب حالا با وجود این‌که از مشخصات موتو ایکس بعدی خبری نداریم تاریخ حدودی معرفی این گوشی توسط موتورولا را به صورت رسمی می‌دانیم. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سخت‌افزاری موتو ایکس قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر رنگ قسمت‌های مختلف گوشی پیش از خرید است که کاربران زیادی را جذب کرد. این گوشی با این‌که انتظارات زیادی را بر باد داد به علت سرعت بالا و تجربه خوب کاربری امتیازات خوبی را از منتقدان کسب کرد.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.