نسل دوم YotaPhone از راه رسید: گوشی اندرویدی با دو صفحه‌نمایش!

YotaPhone یک گوشی اندرویدی روسی با یک ویژگی مهم و متفاوت است. این گوشی دو صفحه‌نمایش دارد: یکی از نوع AMOLED و دیگری از نوع کم مصرف e-Ink.

0

فارنت: YotaPhone یک گوشی اندرویدی روسی با یک ویژگی مهم و متفاوت است. این گوشی دو صفحه‌نمایش دارد: یکی از نوع AMOLED و دیگری از نوع کم مصرف e-Ink.

YotaPhone-2

YotaPhone جدید از صفحه‌نمایش 5 اینچی AMOLED با وضوح Full HD در جلو و صفحه‌نمایش e-Ink با وضوح qHD و اندازه 4.7 اینچ در پشت و زیر لنز دوربین استفاده کرده است و طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. شاید بپرسید صفحه‌نمایش دوم به چه کاری می‌آید؟ صفحه‌نمایش e-Ink مانند کتاب‌خوان‌های کیندل آمازون مصرف شارژ بسیار پایینی دارد و می‌تواند برای نمایش اطلاعاتی از قبیل پیامک‌ها، تماس‌ها، آب و هوا، ساعت، باتری، نرخ ارز و … استفاده شود بدون آن‌که مصرف انرژی زیادی داشته باشد.

Yotaphone-second-gen

شاید تصور کنید یک گوشی گمنام مشخصات جالب توجهی ندارد اما YotaPhone این‌بار به آخرین سخت‌افزار و نرم‌افزار دنیای اندروید مجهز شده است. پردازنده اسنپ‌دراگون 800 کوالکام با چهارهسته 2.3 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 330 و دو گیگابایت رم تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را با اندروید 4.4 به همراه می‌آورد. حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت و دوربین‌های آن نیز 8 و 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات YotaPhone 2 می‌توان به LTE، وای‌فای ac، بلوتوث 4.0، جی‌پی‌اس، رادیو اف‌ام و 140 گرم وزن اشاره کرد. یوتافون جدید همچنین 8.9 میلی‌متر ضخامت داشته و در دو رنگ مشکی و سفید و در یک چهارم پایانی سال 2014 عرضه خواهد شد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.