افتتاح رسمی فروشگاه مایکروتل پلاس در بلوار آرش تهران

امروز اول اسفندماه 1392 شعبه جدید فروشگاه مایکروتل پلاس در بلوار آرش واقع در بلوار آفریقا تهران افتتاح شد. این فروشگاه در واقع یک فروشگاه مولتی برند است که در آن محصولات شرکت‌هایی مانند هواوی، اچ.تی.سی و اپل برای عرضه به مشتریان در دسترس قرار گرفته‌اند.

0

 فروشگاه مایکروتل پلاسمهران معظمی مدیر فناوری اطلاعات مایکروتل پلاس در این باره گفت:” با توجه به مشکلاتی که همیشه سر راه خریداران برای فراهم نمودن یک تلفن همراه مناسب وجود داشته است، مایکروتل پلاس با پشتوانه سال‌ها حضور موفق شرکت پارس مایکروتل در بازار ایران و همکاری صمیمانه با مهم‌ترین برندهای بازار، اقدام به تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مولتی برند و تک برند) نموده است”.

وی افزود:” علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این شعبه از فروشگاه مایکروتل پلاس و یا سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایکروتل پلاس با انواع برندهای مختلف گوشی‌های همراه مانند سامسونگ هوآوی،HTC  و اپل آشنا شده و با راهنمایی مشاوران و تست گوشی‌ها، بهترین و مناسب‌ترین گوشی را با معتبرترین گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایند”.

 فروشگاه مایکروتل پلاسبه گفته معظمی، با خرید هر تلفن همراه و یا تبلت با ارزش حداقل ده میلیون ریال از  فروشگاه مایکروتل پلاس به خریدار کارت هدیه VISA  با ده دلار اعتبار هدیه اهدا می‌شود. این کارت را می‌توان یکبار تا سقف  هزار دلار شارژ نمود و با آن هزینه انواع خریدهای اینترنتی مانند خرید نرم‌افزار از پلی استور گوگل و اپ استور اپل، امتحانات دانشگاه‌های خارج از کشور، امتحانات بین‌المللی و سایر خریدهای اینترنتی را پرداخت کرد.

در حال حاضر فروشگاه‌های مایکروتل پلاس علاوه بر بلوار آفریقا در طبقه همکف بازار موبایل(سامسونگ)، طبقه دوم بازار موبایل(هوآوی)، مجتمع تجاری گلستان شهرک غرب، مرکزتجاری تیراژه2(اتوبان امام علی، بلوار آیت‌الله مدنی) و نیز برج ملت مشغول به کار هستند، ضمن اینکه به زودی در یزد و سایر شهرستان‌ها نیز شعبه‌هایی تاسیس خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.