ارسال محموله‌های پزشکی با هواپیماهای بدون سرنشین در سان‌فرانسیسکو!

پس از یک روز کاری طاقت‌فرسا، Joshua Zeiring نیاز مبرمی به آسپرین داشت. مشکل این بود که وی از فرط خستگی نمی‌توانست بیرون برود، این بود که این ایده به ذهن وی خطور کرد: ” می‌توانیم از هواپیماهای بدون سرنشین برای ارسال مرسوله‌های اینچنینی استفاده کنیم” و اینگونه بود که QuiQui متولد شد.

0

فارنت: پس از یک روز کاری طاقت‌فرسا، Joshua Zeiring نیاز مبرمی به آسپرین داشت. مشکل این بود که وی از فرط خستگی نمی‌توانست بیرون برود، این بود که این ایده به ذهن وی خطور کرد: ” می‌توانیم از هواپیماهای بدون سرنشین برای ارسال مرسوله‌های این‌چنینی استفاده کنیم” و اینگونه بود که QuiQui متولد شد.

QuiQui، یک سرویس پست مرسوله با استفاه از پهپاد است که آیتم‌های پزشکی را از طریق ماموریت‌های منطقه‌ای در سان‌فرانسیسکو به دست نیازمندان می‌رساند. این سرویس به طور 24 ساعته فعال است و تضمین می‌کند که تنها با دریافت یک دلار، در کمتر از 15 دقیقه، سفارش شما را به دستتان برساند. هرچیز از خمیر دندان تا خوشبو کننده دهان را می‌توانید با لمس یک گزینه از گوشی هوشمندتان سفارش دهید.

drone

به علت عدم وجود ساختمان‌های بلند این سرویس در حال حاضر به مناطق محدودی خدمات می‌دهد. این عمل باعث می‌شود QuiQui مشکلی برای پرواز هواپیماهایش در ارتفاع کمتر از 500 فوت نداشته باشد. این ارتفاعی است که از سوی قانون برای پرواز پهپادهای اینچنینی تعیین شده است.

این سرویس نهایتا می‌تواند نسخه‌های پزشکی را نیز به دست بیماران برساند. مسئولین این شرکت درحال مذاکره با داروخانه‌ها هستند تا بتوانند راهی برای ارسال امن داروها به بیماران بیابند.

داروهای خاصی مانند مسکن‌ها، سریعا به دست بیماران نمی‌رسند زیرا این سرویس نمی‌خواهد داروهای کنترل شده در دسترس همه افراد قرار گیرد. مطمئنا افرادی که نیاز به مسکن‌ها دارند می‌توانند بهره بیشتری از این سرویس ببرند و با مصرف داروها سریعا درد خود را التیام بخشند.

Source: Newegg

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.