با استفاده از گوگل استریت ویو شهرهای مهم جهان را در آخرالزمان تماشا کنید!

شهرهای بزرگ و شلوغ اغلب با مشکل کمبود فضای سبز مواجه هستند اما سایت Urban Jungle Street View در اقدامی جالب این امکان را به شما می‌دهد تا خیابان‌های اطرافتان را در تصاویری که پوشیده از فضای سبز هستند در آخرالزمان مشاهده کنید.

0

فارنت: شهرهای بزرگ و شلوغ اغلب با مشکل کمبود فضای سبز مواجه هستند اما سایت Urban Jungle Street View در اقدامی جالب این امکان را به شما می‌دهد تا خیابان‌های اطرافتان را در تصاویری که پوشیده از فضای سبز هستند مشاهده کنید. ایجاد کننده این سایت، Einar Oberg در توییتر اذعان داشته وی صحنه‌هایی شبیه به صحنه‌های آخرالزمان را پدید آورده و با بهره‌گیری از اطلاعات و داده‌های گوگل مپس توانسته به ایجاد تصاویر سه‌بعدی درختان، گیاهان و تاک‌ها اقدام کند و آن‌‌ها را در داخل و اطراف ساختمان‌ها قرار دهد.

البته وب‌سایت مذکور تنها از طریق مرورگر گوگل کروم قابل دسترسی است اما دیدن تصاویر آن خالی از لطف نیست. گوگل معمولا در پاسخ به چنین هک‌هایی که بر روی برنامه گوگل مپس انجام می‌گیرد، اقداماتی عاجل انجام می‌دهد و آن‌ها را از کار می‌اندازد که نمونه آن را پیش از این و در سال 2011 و در نتیجه اقدامی که در جهت تبدیل استریت ویوو به یک بازی ویدئویی انجام شده بود، مشاهده کرده‌ایم.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.