اپلیکیشن Healthbook اپل برای آیفون با قابلیت آنالیز خون در راه است!

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای رقابت با اپلیکیشن S Health سامسونگ سرویس Healthbook را به عنوان یک پزشک مجازی و همراه با قابلیت‌های بی‌شمار برای آیفون عرضه کند.

0

فارنت: به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای رقابت با اپلیکیشن S Health سامسونگ سرویس Healthbook را به عنوان یک پزشک مجازی و همراه با قابلیت‌های بی‌شمار برای آیفون عرضه کند.

Healthbook

Healthbook که با طراحی بسیار شبیه به Passbook اپل عرضه خواهد شد قادر است به ورزشکاران در ورزش‌ها کمک کند، عادات خواب را تحت نظر بگیرد، با محاسبه کالری به رژیم‌های غذایی کمک کند و یا حتی نتایج آزمایش خون را آنالیز کند! البته هنوز مشخص نیست که چه ابزار جانبی یا سرویس‌های جانبی دیگری برای به دست آوردن این اطلاعات نیاز خواهد بود چرا که سنسورهای آیفون و پردازنده M7 به تنهایی برای چنین امکاناتی کافی نیست.

Healthbook-sleeptracking

Healthbook با رابط کاربری کارتی شکل امکانات مختلف را طبقه‌بندی کرده است و کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات مختلف از سلامتی خود را در آن وارد کرده و آنالیز را به اپل بسپارند. اپل احتمالاً قصد دارد یک هدفون ویژه با قابلیت‌های نظارت بر سلامتی معرفی کند و شاید هم معرفی ساعت هوشمند iWatch نزدیک شده است. به هر حال قابلیت‌های فراوان Healthbook مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان اکسیژن و قندخون و دیگر امکانات آن نیازمند وسایل جانبی خواهد بود اما به نظر می‌رسد اپل در حال تدارک یک اپلیکیشن جامع و کامل است.

healthbook-fitness


پایان مطلب/

Source: TheVerge, 9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.