اپل نسخه 8 گیگابایتی آیفون 5C را با قیمت 549 یورو در اروپا عرضه کرد

همان‌طور که شب گذشته خبر داده بودیم اپل نسخه 8 گیگابایتی آیفون 5C را در اروپا عرضه کرد تا از فروش ناامیدکننده این مدل جلوگیری کند.

0

فارنت: همان‌طور که شب گذشته خبر داده بودیم اپل نسخه 8 گیگابایتی آیفون 5C را در اروپا عرضه کرد تا از فروش ناامیدکننده این مدل جلوگیری کند.

iPhone-5C-boxes

این گوشی حالا در وب‌سایت اپراتور O2 انگلیس و SFR فرانسه به صورت قراردادری و در آلمان به صورت آنلاک فکتوری به فروش می‌رسد. قیمت نسخه آنلاک شده این گوشی در آلمان 549 یورو برای نسخه 8 گیگابایتی اعلام شده است، یعنی تنها 50 یورو ارزان‌تر از نسخه 16 گیگابایتی. همچنین در انگلیس نیز iPhone 5C هشت گیگابایتی تنها 40 پوند ارزان‌تر از نسخه 16 گیگابایتی به فروش خواهد رسید و به این ترتیب شک داریم که اپل بتواند فروش نه چندان جالب آیفون پلاستیکی را بهبود ببخشید.

iPhone-5C-Colors

جالب است بدانید که نسخه 32 گیگابایتی فبلت پرچم‌دار سامسونگ گلکسی نوت 3 صد یورو ارزان‌تر از آیفون 5C هشت گیگابایتی به فروش می‌رود و امکانات و قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار بیشتری نیز دارد. هر چند که احتمالاً قیمت‌گذاری اپل برای خاورمیانه متفاوت خواهد بود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.