ژیائومی نسخه ویژه تبلت کاستوم رام MIUI را اولین بار برای نکسوس 7 معرفی کرد

به ادعای ژیائومی این رام تنها یک نسخه بزرگ‌شده از رام گوشی‌ها نیست و اپلیکیشن‌ها، منوها و انیمیشن‌ها کاملاً برای تبلت‌ها بهینه شده است. مدیرعامل این شرکت آقای “لی جون” می‌گوید که سازندگان انواع تبلت‌های اندرویدی می‌توانند دستگاه‌هایشان را با این نسخه از MIUI عرضه کنند.

0

فارنت: اگر از کاربران اهل نصب کاستوم رام‌های مختلف هستید حتماً با رام MIUI محصول شرکت Xiaomi آشنا هستید. این رام تاکنون تنها مخصوص گوشی‌ها بود اما امروز برای اولین بار نسخه مخصوص تبلت آن نیز معرفی شد.

MIUI-Nexus-7

کاستوم رام ژیائومی دارای یک محیط کاربری متفاوت نسبت به نسخه دست‌نخورده و خالص اندروید است و به جای کشوی اپلیکیشن‌ها، تمامی آیکن‌ها در صفحه‌های خانگی به سبک iOS چیده شده‌اند. این کاستوم رام دارای اپلیکیشن‌هایی جایگزین به طور مثال برای دوربین، ساعت، تقویم، چراغ قوه، ماشین حساب و … است و تم‌های زیبای بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

MIUI-Tablet

ژیائومی به تازگی نسخه مخصوص تبلت MIUI را معرفی کرده است؛ هرچند که فعلاً این رام تنها برای نسخه وای‌فای نکسوس 7 مدل 2013 ارائه شده است. به ادعای ژیائومی این رام تنها یک نسخه بزرگ‌شده از رام گوشی‌ها نیست و اپلیکیشن‌ها، منوها و انیمیشن‌ها کاملاً برای تبلت‌ها بهینه شده است. مدیرعامل این شرکت آقای “لی جون” می‌گوید که سازندگان انواع تبلت‌های اندرویدی می‌توانند دستگاه‌هایشان را با این نسخه از MIUI عرضه کنند.

MIUI-Xiaomi-tablet

این کاستوم رام بر اساس اندروید 4.4 کیت‌کت و با حجم 277 مگابایت از اینجا قابل دانلود است و می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر و راهنمای نصب نیز به وب‌سایت MIUI مراجعه کنید. یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که این کاستوم رام فعلاً فقط برای نسخه وای‌فای تنهای نکسوس 7 جدید منتشر شده است و نیاز به اطلاعات در مورد روت کردن و کاستوم ریکاوری دارد.


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.