نسخه قرمز رنگ جی پرو 2 ال‌جی معرفی شد

چندی پیش شرکت ال‌جی فبلت 5.9 اینچی جی پرو 2 را در رنگ‌های سیاه، سفید و تیتانیوم معرفی کرد اما آخرین خبرها از سنگاپور حکایت از مدل قرمز رنگ این تلفن هوشمند دارد.

0

فارنت: چندی پیش شرکت ال‌جی فبلت 5.9 اینچی جی پرو 2 را در رنگ‌های سیاه، سفید و تیتانیوم معرفی کرد اما آخرین خبرها از سنگاپور حکایت از مدل قرمز رنگ این تلفن هوشمند دارد.

LG-G-Pro-2-red-color-version

به گفته ال‌جی، مدل قرمز رنگ این فبلت تقریبا دو هفته دیگر یعنی در تاریخ نهم فروردین ماه در کشور سنگاپور  و با قرارداد 2 ساله توسط اپراتور Telcos در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه آنلاک فکتوری آن نیز 654 دلار قیمت‌گذاری شده است.

از مشخصات سخت‌افزاری این فبلت می‌توان به صفحه نمایش 5.9 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی IPS، پردازنده کوالکام 800 با فرکانس کاری 2.26 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری قابل تعویض 3200 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد.

شرکت ال‌جی تصمیم خود مبنی بر عرضه جهانی مدل قرمز رنگ این فبلت را مشخص نکرده و معلوم نیست که در سایر کشورها این مدل عرضه می‌شود یا نه!

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.