ال‌جی موبایل و آمازون تاثیرگذارترین تبلیغات ویدئویی سال 2013 را داشته‌اند

مطالعه انجام گرفته در بخش تلفن‌های همراه توسط موسسه Ace Metrix در ایالات متحده نشان می‌دهد که اثربخشی تبلیغات شرکت اپل از نظر ترغیب کاربران به سمت محصولات این شرکت، در سال گذشته از رده اول به رده پنجم نزول کرده است و هم اکنون جایگاه اول در اختیار کیندل آمازون است

0

فارنت: مطالعه انجام گرفته در بخش تلفن‌های همراه توسط موسسه Ace Metrix در ایالات متحده نشان می‌دهد که اثربخشی تبلیغات شرکت اپل از نظر ترغیب کاربران به سمت محصولات این شرکت، در سال گذشته از رده اول به رده پنجم نزول کرده است و هم اکنون جایگاه اول در اختیار کیندل آمازون است. رده‌های دوم تا چهارم نیز به ترتیب از آن ال‌جی، ویندوزفون و سامسونگ است.

Amazon-Kindle-Ad

مطالعات و رده‌بندی‌های Ace Metrix، بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از جانب کاربران و عموم مردم بدست می‌آید. در رده‌بندی اخیر منتشر شده از سوی این موسسه، برند کیندل آمازون با میانگین 578 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و شرکت اپل با 553 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت‌هایی همچون آمازون و ال‌جی در تبلیغ محصولاتش بر جنبه کارایی محصولات خود اذعان دارند در حالیکه شرکت اپل از جنبه احساسی، بینندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که با توجه به آمار جدید به نظر می‌رسد که این شیوه تبلیغ، کارایی گذشته خود را در میان مردم آمریکا از دست داده است.

جالب است بدانید که آمازون برای تبلیغ محصولاتش در سال گذشته حدود 147.8 میلیون دلار هزینه کرده است که این رقم برای شرکت اپل چیزی حدود 575.2 دلار بوده است!

به نظر شما در حال حاضر کدام شرکت در زمینه تبلیغ محصولات خود بهترین رویکرد را دارد؟ آیا شرکت مورد نظر شما، شما را نسبت به خرید محصول آن شرکت ترغیب می‌کند؟


پایان مطلب/

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.