گوگل شرکت Green Throttle Games سازنده تجهیزات بازی‌های ویدئویی را خرید

بازی‌های ساخته شده برای گوشی و تبلت‌ها هوشمند روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شوند و از طرف دیگر کنترل بازی‌ها بدون استفاده از کلید‌های فیزیکی دشوار است در نتیجه می‌توان حدس زد که گوگل قصد دارد مشکل بازی کردن با صفحات لمسی را حل کند.

0

فارنت: واحدهایی از شرکت Green Throttle Games توسط گوگل خریداری شد و دو نفر از پایه‌گذاران این شرکت به گوگل خواهند پیوست. با این حساب می‌توان حدس زد که این حرکت گوگل در جهت ایجاد و ساخت دستگاه‌های موسوم به ست‌تاپ‌باکس است.

از این دستگاه‌ها می‌توان برای بازی کردن عناوین ساخته شده برای گوشی‌های اندرویدی بر روی صفحه بزرگ تلویزیون استفاده کرد. شرکت Green Throttle Games سابقه ساخت دسته‌های بازی بی‌سیمی را دارد که با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شد.

Green-Throttle-Games

بازی‌های ساخته شده برای گوشی و تبلت‌ها هوشمند روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌شوند و از طرف دیگر کنترل بازی‌ها بدون استفاده از کلید‌های فیزیکی دشوار است در نتیجه می‌توان حدس زد که گوگل قصد دارد مشکل بازی کردن با صفحات لمسی را حل کند.

با این اقدام گوگل به دنبال چه سیاستی است؟

شرکت‌های بزرگ اقدام به رقابت در عرصه ساخت این گونه دستگاه‌ها کرده‌اند و گوگل می‌تواند با استفاده از تکنولوژی و تجربه‌ شرکت Green throttle Games حضور پررنگ‌تری در این عرصه داشته باشد.

در این میان آمازون وعده داده است که محصول خود را تا انتهای این ماه به بازار عرضه کند و محصولات سایر شرکت‌ها نیز نظیر اپل تی‌وی (Apple TV) نیز مدتی است که به بازار عرضه شده‌اند.

گوگل تاکنون چندین بار تلاش کرده بود تا در این بازار فعالیت کند اما به موفقیت‌های چندانی دست پیدا نکرده است. دستگاه گوی مانند نکسوس کیو (Nexus Q) نتوانست به بازار راه پیدا کند و همکاری با شرکت‌هایی نظیر سونی نیز منجر به جلب نظر مشتریان نشد.

همین چند وقت پیش گوگل محصول ارزان قیمت کروم کست را به بازار معرفی کرد. از طریق این دستگاه امکان مشاهده محتویات گوشی‌های همراه بر روی صفحه بزرگ تلویزیون فراهم شده بود.

بنیانگذاران شرکت Green throttle Games را آقایان مت کرولی (Matt Crowley) و کارل تاون‌سند (Townsend) تشکیل می‌دهند. کارل تاون‌سند سرپرست تیم‌ مهندسی پالم پایلوت بوده است. (پالم به عنوان یکی از بزرگترین محصولات دستیارهای دیجیتال شخصی معروف به پی‌دی‌ای شناخته می‌شود.)

البته در این میان چارلز هوآنگ که وی نیز یکی از پایه‌گذاران این شرکت می‌باشد به گوگل نقل مکان نکرده و در شرکت Green Throttle Games باقی خواهد ماند.

Source: BBC

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.