Airbulb تنها یک لامپ نیست؛ یک اسپیکر بلوتوث نیز می‌تواند باشد!

پس از یک روز کاری طاقت‌فرسا یا مطالعه طولانی مدت قطعا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای رفع خستگی باشد، اما تصور کنید این موسیقی از چراغ مطالعه شما پخش شود!

0

فارنت: پس از یک روز کاری طاقت‌فرسا یا مطالعه طولانی مدت قطعا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای رفع خستگی باشد، اما تصور کنید این موسیقی از چراغ مطالعه شما پخش شود!

Airbulb

به تازگی لامپ جدیدی تولید شده است که محتوی اسپیکری است که قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث را داراست. این محصول جدید AirBulb نام دارد و به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود علاوه بر پخش موسیقی، میزان روشنایی و رنگ نور لامپ را بر حسب موقعیت و سلیقه تغییر دهید.

با استفاده از نرم‌افزار این لامپ‌ها که برای iOS و اندروید ارائه شده است، قادر خواهید بود موسیقی مورد علاقه خود را در این لامپ‌ها پخش کنید. همچنین اگر تعداد لامپ‌ها بیشتر از یک عدد باشد، برنامه به صورت خودکار تمامی لامپ‌ها را هماهنگ می‌کند تا تمامی لامپ‌ها بصورت یکپارچه موسیقی را پخش کنند و دچار تاخیر نشوند.

Airbulb-2

البته این اولین لامپ ارائه شده با این امکانات نیست. چندی پیش شرکت AwoX محصول خود یعنی StriimLight را معرفی کرد که امکانات مشابهی دارد.

محصولاتی شبیه به این قطعا نمی‌توانند کیفیتی در حد یک سیستم بلندگوی اختصاصی را داشته باشند اما برای کاربرانی که دوست دارند فن‌آوری‌های جدید را تجربه کنند، مسلما تجربه خوبی خواهد بود. همچنین مراحل راه‌اندازی و پیکربندی این لامپ‌ها مشابه لامپ‌های معمولی است و قیمت آن‌ها حدود 70 دلار است.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی این محصول دعوت می‌نماییم.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.