آیفون 4 پس از آپدیت iOS 7.1 بسیار سریع‌تر خواهد شد

نسخه هفتم iOS با بهینه‌سازی‌ها و تغییرات ظاهری فراوان مشکلاتی از جمله کندی را برای کاربران آیفون 4 به وجود آورد. حالا اپل سعی کرده تا در iOS 7.1 تا حد ممکن این مشکلات را برطرف کند.

2

در ماه ژوئن سال 2013 شرکت اپل توانست دوباره توجه همگان رو به سیستم‌عامل دوباره طراحی شده iOS 7 جلب کند. iOS 7 ظاهری مدرن‌تر از نسخه iOS 6 دارد.

اما نسخه 7 این سیستم عامل در مدل‌های پیشین آیفون باعث کندی می‌شود که شرکت اپل این کندی را تقصیر انیمیشن‌ها و قابلیت‌های جدید به کار رفته انداخته است. نهایتا شرکت اپل آپدیت iOS7.1 را منتشر کرد. آپدیت iOS 7.1 باگ‌ها و مشکلات موجود در نسخه‌های قدیمی را برطرف کرده است.

آیفون 4 یکی از قدیمی‌ترین محصولات اپل است که قابلیت ارتقا به نسخه 7 سیستم‌عامل iOS را داراست. بسیاری از کاربران این گوشی از کند شدن گوشی خود پس از آپدیت آن به iOS 7 احساس نارضایتی دارند. این موضوع باعث شده است تا شرکت اپل در نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 7.1 تا حدودی این مشکل را برطرف سازد.

جدول زیر گواه این مساله است که در شرایط یکسان، نسخه جدید این سیستم‌عامل از نظر عمکرد بهبودی داشته است. همانطور که مشاهده می‌کنید، سرعت بارگذاری در تمامی موارد بهتر از iOS 7 است. آپدیت iOS 7.1

گفتنی است شرکت اپل در بروزرسانی اساسی بعدی، آیفون 4 را از لیست پشتیبانی‌های خود حذف خواهد کرد.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. majid می‌گوید

    az net 7.1.2 ro download kon bad update kon

  2. ندا ميرنظامي می‌گوید

    سلام من ایفون 4sدارم وبرنامه نسخه 9رو اشتباها روش اب دیت کردم چه جوری نسخه ٧کنم ؟دوربین گوشیم از کار افتاده و همه چیز ریخته بهم لطفا راهنمایی کنید