ساعت هوشمند ایسوس به کنترل‌های حرکتی و فرمان‌های صوتی مجهز خواهد بود

مدت زیادی از عرضه ساعت‌های هوشمند نمی‌گذرد و هنوز این محصولات جای مناسبی برای خود در بازار پیدا نکرده‌اند اما ایسوس هم به تازگی تصمیم گرفته تا به تولیدکنندگان این گجت های پوشیدنی بپیوندد.

0

فارنت: مدت زیادی از عرضه ساعت‌های هوشمند نمی‌گذرد و هنوز این محصولات جای مناسبی برای خود در بازار پیدا نکرده‌اند اما باز هم شاهد ارائه نمونه‌های مختلف این فناوری‌های پوشیدنی جدید از جانب شرکت‌های مختلف هستیم. در این میان ایسوس با مشکلات بیشتری روبرو است چرا که در میان انبوهی از تولید کنندگان چینی قرار دارد.

ASUS-Smartwatch-concept

ساعت هوشمند ایسوس صفحه نمایش کوچکی دارد و ظاهرا برای تعامل از طریق کنترل‌های حرکتی ساخته شده است. البته از قرار معلوم ایسوس به دنبال راهی برای برقرار ارتباط طبیعی‌تر با این ساعت می‌باشد.

ارسال فرمان‌های صوتی را می‌توان یکی از این راه‌ها دانست اما ایسوس به دنبال راه‌های مناسب‌تر دیگری برای تعامل با اولین دستگاه از سری فناوری‌های پوشیدنی این شرکت است.  صدور فرمان صوتی و حرکتی به دستگاه فرآیند تازه و جدیدی نیست و ایسوس به دنبال بزرگ‌نمایی نقاط تفاوت محصول خود است تا بتواند این شرکت را به هدف ۲۰ میلیارد دلاری خود در آینده نزدیک کند.

مدیرعامل ایسوس آقای Jonney shih اعلام کرده که آن‌ها این محصول را با قیمت‌های جالب توجهی به بازار عرضه خواهند کرد. به نظر وی اگر راهی برای نفوذ در این بازار وجود داشته باشد، یکی از این راه‌ها قیمت مناسب است. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ کاملاً قابل پیش‌بینی بود و اگر اپل نیز محصولی در این زمینه به بازار عرضه کند به طور قطع با قیمت زیاد عرضه خواهد شد.  همگی ما باسابقه ایسوس آشنا هستیم و می‌دانیم که در عرضه کالاهای باکیفیت و ارزان‌قیمت تبحر دارد، اما این بار زمان به ضرر ایسوس است و این شرکت باید قبل تا زمانی که ساعت هوشمند ارزان‌قیمت این شرکت بازاری برای فروش دارد محصول خود را عرضه کند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.