سامسونگ سرویس پرینت بی‌سیم ابری خود را با امنیت بالا معرفی کرد

آیا با وجود به روز رسانی اندروید کیت کت با قابلیت پشتیبانی از پرینت در فضای ابری، اپل ایرپرینت و یا جایگزین جدیدی که سامسونگ در نظر گرفته، بازهم کاربران به سراغ استفاده از پرینتر‌های کابلی خواهند رفت؟

0

فارنت: آیا با وجود به روز رسانی اندروید کیت کت با قابلیت پشتیبانی از پرینت در فضای ابری، اپل ایرپرینت و یا جایگزین جدیدی که سامسونگ در نظر گرفته، بازهم کاربران به سراغ استفاده از پرینتر‌های کابلی خواهند رفت؟

SAMSUNG-CLPUD-PRINT

سرویس جدید سامسونگ که در ماه ژوئن برای اندروید عرضه خواهد شد و پس از آن برای سیستم عامل iOS عرضه می‌شود، مکملی نیز برای تلویزیون‌های هوشمند خواهد داشت که در نیمه دوم سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همه این برنامه‌ها نیز از نظر امنیتی از سوی سامسونگ ضمانت شده‌اند و اطلاعات بین دستگاه و پرینتر به صورت رمزگذاری شده خواهند بود و در عین حال کاربرانی که از نرم‌افزار امنیتی Knox سامسونگ استفاده می‌کنند، ضمانت قویتری در حفظ امنیت در این شرایط خواهند داشت و این تضمین از طریق تبادل داده بین Knox و پرینت ابری حاصل خواهد شد.

نهایتا بدنیست یادآور شویم که برنامه اندرویدی ارائه شده از قابلیت اتصال NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد و این امکان فراهم خواهد شد تا دستگاه هوشمند خود را به 1 تا 20 پرینتر متصل کنید. البته استفاده از این قابلیت، محدود به پرینتر‌های NFC دار خواهد بود.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.