پرندگان خشمگین با حال و هوای قرون وسطی در راهند!

اگر شما هم جزء طرفداران سری بازی‌های پرندگان خشمگین هستید، منتظر سری جدید این بازی، با حال و هوای قرون وسطی باشید. چندی پیش توسعه‌دهندگان بازی‌های سری Rovio از تولید سری جدید این بازی خبر دادند.

0

medieval-themed-angry-birds

فارنت: اگر شما هم جزء طرفداران سری بازی‌های پرندگان خشمگین هستید، منتظر سری جدید این بازی، با حال و هوای قرون وسطی باشید. چندی پیش توسعه‌دهندگان بازی‌های سری Rovio از تولید سری جدید این بازی خبر دادند.

هنوز نام رسمی این نسخه، به بیرون درز نکرده است اما با توجه به تیزر تبلیغاتی کوتاه این بازی مشخص است که بازی حال و هوای حماسی دارد!

اولین کشورهایی که این بازی در آن‌ها عرضه خواهد شد کشورهای کانادا، نیوزلند و استرالیا هستند و در ادامه این بازی به مرور زمان در دسترس کاربران دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت. آخرین سری این بازی مشهور، Angry Birds Go بود که با استقبال کمی از سوی کاربران مواجه شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.