از هر پنج گوشی آیفون فعال در دنیا یکی آیفون 5S است

با وجود عدم موفقیت اپل در فروش آیفون 5C آمارها نشان می‌دهد آیفون 5S بسیار فروش خوبی داشته است و حتی حالا از هر پنج آیفون فعال دنیا یکی iPhone 5S است.

1

فارنت: با وجود عدم موفقیت اپل در فروش آیفون 5C آمارها نشان می‌دهد آیفون 5S بسیار فروش خوبی داشته است و حتی حالا از هر پنج آیفون فعال دنیا یکی iPhone 5S است.

iPhone-5S-space-gray

آمار شرکت تحقیقاتی Mixpanel نشان می‌دهد که حالا 19.31 درصد یعنی حدود یک پنجم آیفون‌های دنیا 5S هستند. در واقع بیشترین آمار به ترتیب در اختیار آیفون 5، 4S و سپس 5S، 4 و در آخر 5C است. آیفون 5 با 32.65 درصد بیشترین سهم از تعداد آیفون‌ها را در اختیار دارد و آیفون‌های بعدی با 23.94، 19.31، 16.43 و تنها 6.34 درصد برای 5C در رده‌های بعدی هستند. گفته می‌شود که در انبارهای آیفون حداقل سه میلیون دستگاه آیفون 5C خاک می‌خورد در حالی که آیفون 5S با حسگر اثر انگشت، پردازنده 64 بیتی A7 و کیفیت ساخت بالا به همراه رنگ جذاب و جدید طلایی فروش بسیار خوبی را برای اپل رقم زده است.

iPhones-percent

البته بسیاری نیز معتقدند یکی از دلایل عرضه آیفون 5C هدایت خریداران به سمت مدل 5S بوده است چرا که امسال اپل برخلاف روال گذشته آیفون قبلی را ارزان‌تر نکرد و یک مدل پلاستیکی را با قیمت 100 دلار ارزان‌تر روانه بازار کرد. به این ترتیب خریداران جدید عملاً امکان خرید آیفون 5 را با قیمتی پایین‌تر نداشتند و برای داشتن کیفیت ساخت و زیبایی مثال‌زدنی آیفون مجبور به خرید آیفون 5S شدند. آیفون 4S نیز کماکان به عنوان آیفون ارزان‌قیمت در اپل استورها عرضه می‌شود و خریداران خاص خود را دارد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ironerboy می‌گوید

    زنده باد اپل