معرفی سرویس Music Milk سامسونگ؛ پاسخی به رادیو آی‌تونز اپل!

شرکت سامسونگ امیدوار است Milk Music به پدیده‌ای جدید در دنیای موسیقی مبدل شود. این سرویس با 200 ایستگاه رادیویی رایگان و عاری از هرگونه تبلیغات، تجربه ای خوشایند را برای کاربران به همراه خواهد داشت

0

فارنت: شرکت سامسونگ امیدوار است Milk Music به پدیده‌ای جدید در دنیای موسیقی مبدل شود. این سرویس با 200 ایستگاه رادیویی رایگان و عاری از هرگونه تبلیغات، تجربه ای خوشایند را برای کاربران به همراه خواهد داشت. Milk Music در حال حاضر از پلی استور گوگل قابل دریافت است و ضمن پخش آهنگ‌های مورد علاقه این امکان را فراهم می‌کند تا از در دسترس بودن آهنگ‌های جدید نیز باخبر شوید. این برنامه قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد و با رابط کاربری ساده به راحتی قابل استفاده است.

 milk-music

Gregory Lee، مدیرعامل سامسونگ آمریکا معتقد است Mik Music، راهی جدید برای دسترسی به موسیقی را معرفی می‌کند و نمایشی از ارائه تجربه‌ای خوب از سوی سامسونگ برای دوستداران موسیقی است. این برنامه انحصارا برای کاربران گوشی‌های گلکسی قابل استفاده است و دستگاه‌های سازگار با این برنامه شامل گلکسی اس4، اس3، نوت3 و اس5 هستند.

Source: Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.