حافظه فلش 64 گیگابایتی کینگستون برای رایانه و دستگاه‌های اندرویدی

این حافظه را می‌توان در تمامی رایانه‌ها و تمامی دستگاه‌های اندرویدی که قابلیت OTG را پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمود.

0

فارنت: شرکت کینگستون فلش مموری کوچکی با ظرفیت 64 گیگابایت را معرفی کرد که با هر دو پورت میکرو USB و USB سازگاری دارد. این حافظه را می‌توان در تمامی رایانه‌ها و تمامی دستگاه‌های اندرویدی که قابلیت OTG را پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمود.

DT-micro-DUO

این حافظه یکی از راه‌های آسان برای انتقال فایل‌های با حجم بالا بین تلفن‌های هوشمند باشد. متاسفانه این حافظه از نسل سوم USB، یعنی USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند.

kingston-DT-micro-DUO

شرکت کینگستون هنوز قیمتی برای محصول خود اعلام نکرده اما این حافظه‌ها قرار است با ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی تولید و به بازار عرضه شوند. عملکرد و کارایی این حافظه با بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی از قبیل سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی آزمایش شده است. کینگستون حدود 40 درصد از بازار فلش مموری‌ها (حافظه های کوچک USB) را در اختیار دارد و این محصول جدید خود را ” DT micro DUO ” نامگذاری کرده است.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.