ادوبی سرویس Revel را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرد

شرکت ادوبی، نسخه‌ای از برنامه Revel را در جهت همگام‌سازی و به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئو منتشر کرد. این برنامه به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند به بارگذاری تصاویر و ویدئو بپردازند و به سازماندهی این محتویات در آلبوم‌ها بپردازند.

0

فارنت: شرکت ادوبی، نسخه‌ای از برنامه Revel را در جهت همگام‌سازی و به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئو منتشر کرد. این برنامه به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند به بارگذاری تصاویر و ویدئو بپردازند و به سازماندهی این محتویات در آلبوم‌ها بپردازند.

Adobe-Revel

کاربران می‌توانند در گروه‌ها به ردوبدل کردن تصاویر اقدام کنند و یا آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. امکان ویرایش عکس‌ها در برنامه‌ای که توسط ادوبی، خالق فتوشاپ نگاشته شده شامل گزینه‌هایی مانند اعمال فیلترهای مختلف، برش، تغییر میزان نوردهی و کنتراست است. این گزینه‌ها تقریبا همانند امکاناتی هستند که در فتوشاپ اکسپرس نیز ارائه شده و به صورت ادغام شده با Revel عرضه شده است.

 شرکت ادوبی به یک سرویس‌دهنده برنامه‌ها و امکانات ابری مبدل شده و جای شگفتی نیست که کاربران بتوانند با استفاده از شناسه ادوبی خود از برنامه Revel استفاده کنند اما احتمال آن وجود دارد تا در جهت کاهش موانع استفاده از این برنامه، کاربران بتوانند با شناسه‌های گوگل پلاس و فیس‌بوک خود نیز از این برنامه بهره ببرند.

این برنامه و ادغام آن با برنامه‌هایی مانند فتوشاپ المنتس و لایت روم، رقبای سرسختی مانند فلیکر با سابقه بالا و فیس‌بوک با محبوبیت بیشتر را در مقابل خود خواهد دید.

Source: Cnet

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.