گلکسی اس 5 با بدنه فلزی و مشخصات فنی بهتر در راه است!

سامسونگ بسیاری از توقعات و انتظارات را در معرفی گلکسی اس 5 به باد داد! بدنه فلزی، صفحه‌نمایش QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و بسیاری ویژگی‌های دیگر حالا احتمالاً در نسخه جدیدی از گلکسی اس 5 از راه خواهد رسید.

0

فارنت: پیش از معرفی رسمی گلکسی اس 5 تصور می‌کردیم سامسونگ دو نسخه پرایم و استاندارد از گلکسی اس 5 را با مشخصات متفاوت معرفی خواهد کرد که طراحی، مشخصات و البته قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت؛ اما این شایعات درست از آب در نیامد. شایعات جدید حالا خبر از عرضه نسخه جدید و بهتر گلکسی اس 5 تا تقریباً دو ماه آینده می‌دهند.

Metallic-Galaxy-S5-concept

همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی نیز قرار است پرچم‌دار جدید خود را که از بدنه زیبای فلزی بهره می‌برد در پنجم فروردین ماه معرفی کند و سامسونگ هم برای این‌که از قافله عقب نماند قصد دارد نسخه پرایم گلکسی اس 5 را یک ماه بعد از آن معرفی کند. گفته می‌شود نسخه پرایم گلکسی اس 5 که شاید با نام Galaxy F معرفی شود دارای صفحه‌نمایش با وضوح QHD، پردازنده اکسینوس اینفینیتی جدید، سه گیگابایت رم و دوربین با لرزش‌گیر اپتیکال OIS بوده و البته با قیمتی بیشتر از نسخه معمولی گلکسی اس 5 عرضه شود.

البته این اخبار از اکانت‌های توییتر Eldar Murtazin و Ricciolo منتشر شده است و ممکن است هیچ‌گاه درست از آب در نیاید. به این ترتیب ممکن است سامسونگ از این پس سالانه دو پرچم‌دار اندرویدی با دو قیمت متفاوت معرفی کند؛ شبیه به کاری که اپل با آیفون‌های جدید انجام خواهد داد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.