برای خرید هم شماره رایتل خط خود، منتظر تماس رایتل باشید!

از این پس تلفن گویای رایتل با شماره‌های همراه هموطنان تماس برقرار می‌کند تا آن‌ها را در جریان موجود بودن هم شماره خط خود و همچنین نحوه خرید آن آگاه سازد.

0

با توجه به بالا بودن تقاضای هموطنان در خصوص خرید شماره مشابه خط تلفن همراه خود از تنها ارایه دهنده خدمات نسل سوم و در جهت جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران، شرکت رایتل قصد دارد تا با انجام یک پروژه ابتکاری و برای اولین بار در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، با مشترکان تماس گرفته و به آن‌ها پیشنهاد خرید سیم کارت رایتل مشابه شماره خود را بدهد.

این گزارش می‌افزاید: در این شیوه یک سیستم گویا با شماره تماس 0920 با مشترکی که شماره وی مطابق با شماره موجود در رایتل می‌باشد تماس گرفته و شرایط خرید سیم کارت رایتل مشابه سیم کارت خود را تشریح می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، در این طرح که با عنوان «عیدانه بیست» نامگذاری شده است قبل از تماس خودکار اپراتور رایتل با شماره‌های هموطنان، پیامکی با عنوان «رایتل» برای شماره همراه مورد نظر ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش با استفاده از این روش نیاز هموطنان از طریق یک بستر امن و مطمئن برآورده شده و متقاضیان برای خرید خطوط این اپراتور، تنها هزینه مصوب خرید سیم کارت‌های دائمی رایتل (120 هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) را پرداخت می‌کنند.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران، در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای، تلویزیون همراه و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.