تماشا کنید: پروژه تانگو گوگل دقیقا چه چیزی تحویل شما می‌دهد!؟

پروژه تانگو را باید به عنوان جدیدترین پروژه جاه طلبانه گوگل به حساب آورد. پروژه‌ای که مشتمل بر یک گوشی هوشمند با توانایی درک از محیط اطراف خود است. روز گذشته گوگل نسخه اولیه از این دستگاه برپایه سیستم عامل اندروید را به نمایش گذاشت و امروز نیز امکان مشاهده و بررسی اطلاعاتی که از طریق سنسورها و دوربین‌های این دستگاه دریافت می‌شوند میسر شد.

1

فارنت: پروژه تانگو را باید به عنوان جدیدترین پروژه جاه طلبانه گوگل به حساب آورد. پروژه‌ای که مشتمل بر یک گوشی هوشمند با توانایی درک از محیط اطراف خود است. روز گذشته گوگل نسخه اولیه از این دستگاه برپایه سیستم عامل اندروید را به نمایش گذاشت و امروز نیز امکان مشاهده و بررسی اطلاعاتی که از طریق سنسورها و دوربین‌های این دستگاه دریافت می‌شوند میسر شد.

سایت TechCrunch دموی اولیه‌ای را که به اذعان آن‌ها با همکاری Matterport، یکی از اولین شرکت‌هایی که توانسته نسخه اولیه تانگو را از گوگل دریافت کند تهیه شده در معرض نمایش گذاشت. 200 نسخه از این طرح تا ماه آینده میلادی در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

google_tango

 

 

 

 

قسمتی از آنچه که شما مشاهده خواهید کرد، در واقع حاصل کار نرم‌افزار شرکت Matterport است که به گفته TechCrunch، می‌تواند اطلاعات بصری رنگی حاصله از دوربین دستگاه را به همراه شبکه‌ای سه بعدی از اطلاعات دریافت کند. دوربین چهارمگاپیکسلی این نسخه اولیه می‌تواند اطلاعات زیادی را دریافت کند اما در مقام مقایسه یک گوشی هوشمند با میزان درک و فهم انسان از محیط اطراف، باید اذعان نمود، این پروژه راه زیادی تا تکامل دارد.

Source:Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید محمدی می‌گوید

    با سلام میخواستم بدانم چگونه میتوان با همین زبان فارسی با گوگل ارتباط برقرار کرد و به آنها طرحهای نو را فروخت و مشاغل جدیدی را ایجاد نمود و در مجموع بعضی از مشکلات شان را رفع نمود و در نتیجه درآمدی نیز برای ما بوجود آید. با تشکر محمدی