آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای گلکسی اس ۴ رسماً عرضه شد

همان‌طور که سامسونگ چند روز پیش قول داده بود آپدیت رسمی اندروید 4.4 کیت‌کت برای گلکسی اس 4 از امروز آغاز شده است. مدل GT-I9500 اولین سری از این ‌گوشی‌ خواهد بود که این آپدیت را دریافت می‌کند، اما انتظار می‌رود تا مدل I9505 نیز به زودی میزبان آپدیت جدید باشد.

7

فارنت: همان‌طور که سامسونگ چند روز پیش قول داده بود آپدیت رسمی اندروید 4.4 کیت‌کت برای گلکسی اس 4 از امروز آغاز شده است. مدل GT-I9500 اولین سری از این ‌گوشی‌ خواهد بود که این آپدیت را دریافت می‌کند، اما انتظار می‌رود تا مدل I9505 این سری‌ که به پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۰۰ مجهز می‌باشد نیز به زودی میزبان آپدیت جدید باشد.

Galaxy-S4-kitkat

البته ارائه آپدیت جدید مرحله به مرحله صورت خواهد گرفت. از آنجایی که مدل I9500 این گوشی بیشتر در کشورهای روسیه و هندوستان فروخته شده است، این کشورها آپدیت ۴.۴ اندروید را زودتر دریافت خواهند کرد و انتظار می‌رود تا بقیه کشور‌ها نیز در کمترین زمان ممکن این آپدیت را دریافت کنند.

تغییراتی نظیر بهینه سازی قفل صفحه‌ به همراه نمایش تمام صفحه موسیقی‌ها و گزینه میان‌بر برای انتخاب دوربین و چند تغییر جزئی نظیر نمایش سیاه و سفید آیکون‌های نوار وظیفه (status bar) را به‌ عنوان تغییرات اضافه شده در این آپدیت می‌توان ذکر کرد.

تاریخ ساخت فریمور اندروید ۴.۴ کیت‌کت در ۲۵ بهمن‌ماه بوده است و برای نصب این آپدیت جدید ۱ گیگابایت فضای خالی نیاز است. با حساب اینکه اندروید ۴.۴ به صورت رسمی برای گلکسی اس ۴ معرفی شده است، انتظار می‌رود تا برای سایر مدل‌های گلکسی اس ۴ نیز هر چه سریعتر این آپدیت عرضه شود. سامسونگ قبلا لیست گوشی‌هایی را که از آپدیت اندروید کیت‌کت بهره‌مند خواهند شد را معرفی کرده است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    من تبلت سامسونگ gt-n5100دارم حافظه داخلی پر شده ولی وقتی آنالیز مکنم اصلا پیدا نمیشه. برنامه 10 گیگ نشون
    میده. ولی واردش میشم 3گیگ بیشتر دیده نمیشه. خواهش راهنمایی کنید چکار کنم که حافظه داخلی خالی بشه.
    ممنون. …

  2. حمیدرضا اسدی می‌گوید

    من گلگسی اس4مینی دارم ایا اپدیت میشود به اندروید بالاتر …..هرچی امتحان کردم نشد کمکم کنید

  3. ali می‌گوید

    منم مشکلم اینه که گوشیم ۹۵۰۰ هست اما هرچی میزنم آپدیت شه میگه آخرین نسخه رو دارم. چکار کنم. خواهشن کمک کنید. الانم اندرویدم ۴.۲.۲ هست

  4. محمد می‌گوید

    ای بابا چرا واسه من آپدیتش نمیاد؟ با وی پی ان پروکسی و بدون اونم تست کردم همش میگه شما آخرین نسخه رو دارید. نسخه 2.2 هست هنوزم. قبلا یک بار نسخه 4.3 رو آپدیت کرده بودم ولی بدلایلی چند وقت پیش Factory Reset کردم و تا الانم حتی موفق به آپدیت به نسخه 4.3 هم نشدم چه برسه به 4.4 :( لطفا کمکم کنید.

  5. mhshafiei می‌گوید

    بچه ها امروز یه اپدیت برای گلگسی اس4 اومد که من گذاشتم واسه اپدیت , وقتی اینستال کردم , دیدم رفتم به اندروید 4.4.2 همچی خوبه توش اما یه مشکل داره وقتی گوشی رو خاموش میکنم بعد روشن میکنم 1دقیقه طول میکشه میاد بالا به نظر شما چی کار کنم ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ! ! !ffff

  6. حامد می‌گوید

    من که هنوز موفق به دریافتش نشدم.
    نمیدونم کی برای ایران میاد و ما میتونیم آپدیت کنیم.
    اگه کسی میدونست راهنمایی کنه.

    1. علی می‌گوید

      سلام من همین امروز اپدیت کردم