ویدئو/ آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام بدون نیاز به روت با EasyDownloader

همان‌طور که می‌دانید برنامه اینستاگرام ابزاری برای به اشتراک گذاشتن تصاویر است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. مشکلی که به طور حتم با آن آشنا هستید، عدم امکان ذخیره تصاویر به صورت مستقیم بر روی تلفن همراه شماست.

72

شیوه رایج برای دانلود تصاویر اینستاگرام داشتن یک گوشی روت شده و یا گرفتن عکس از تصویر (screenshot) موردنظر است که البته بدون شک این روش برای ویدیوهای اشتراکی کار نخواهد کرد.

دانلود تصاویر اینستاگرام دانلود تصاویر اینستاگرام در اندروید

اما در اندروید ظاهرا کار کمی آسان شده است. اپلیکیشن Easy Downloader for Instagram این مشکل را برای شما حل می‌کند و امکان ذخیره تصاویر و ویدیو را بر روی حافظه گوشی‌تان فراهم می‌کند؛ کافیست که این برنامه را نصب کنید و گزینه “Download mode” را در برنامه فعال کنید؛ با زدن سه نقطه منو را انتخاب کرده و گزینه “Copy Share URL” را انتخاب کنید.

پیغامی مبنی بر “لینک مورد نظر در کلیپ برد شما ذخیره شد” دریافت خواهید کرد (گزینه Dismiss را بزنید) در ادامه اگر به منوی وضعیت (Notification Pane) بروید، خواهید دید که عکس یا ویدیو مورد نظر شما دانلود شده است.

به گالری عکس‌های خود رفته و تمام؛ عکس مورد نظر شما آنجاست. اما این روش یک مشکل کوچک نیز دارد و آن این است که قبل از استفاده از این نرم افزار، اینستاگرام باید بر روی گوشی شما نصب شده باشد و بعد برنامه Downloader را نصب کنید؛ چون در غیر اینصورت برنامه کار نخواهد کرد. پس در ابتدا برنامه اینستاگرام و سپس برنامه دانلودر را نصب کنید تا نرم‌افزار کار کند.

L bazaar badge B

ویدیوی زیر نحوه دانلود تصاویر اینستاگرام را به شما نشان خواهد داد:


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

72 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    سلام
    تمامی برنامه های که نصب می کنم نمیتونه فیلم یا عکس از اینستگرام دانلود کنه لطفا دوستان راهنمایی فرمایند مشکل از کجاست

  2. زهره تیموری می‌گوید

    سلام ببخشید من اینستادانلودریختم روی گوشیم ازچندمدل استفاده کردم ولی موقع دانلودمینویسه درهنگام دانلودمشکل پیش آمده است چکارکنم برای همه نمونه هااینجوریه

    1. احسان می‌گوید

      با فیلترشکن تست کنید ببینید مشکل برطرف میشه.

  3. حسین می‌گوید

    اینستا گرام برروی گوشیم اندروید چهار هست نصب کردم
    نه میشه پست بدم تا نصف میره پست قطع میشه
    نه میشه اینستا دانلودر نصب کنم هرچی نصب کردم میزنه
    این کار رو کن باز همون که گوفته انجام میدم هیچی دانلود نمی کنه میزنه خطا
    لطف کنید درد های من رو درمان کنید ممنون میشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه اپلیکیشن‌ها اخیرا از نسخه های خیلی قدیمی اندروید پشتیبانی نمی کنن. اندروید ۴ برای حدود ۶ سال پیشه

  4. Baran می‌گوید

    سلام ، چرا نمیشه بعضی عکسارو دانلود کرد و دانلودر متوقف میشه ،با اینکه اون پیج پرایوت نیستن،ممنون میشم راهنماییم کنید،البته من اول copy url رو میزنم پیست میکنم تو نرم افزار دانلود در اینستا

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با گفتن “نمیشه”، نمیشه متوجه مشکل شد! مشکل رو دقیق و با ذکر پیامی که براتون ظاهر میشه بگید

  5. amir می‌گوید

    تو بازار سرچ کردم چند تا برنامه میاد من نمیدونم کدومش باید نصب بشه میشه عکسش را نشون بدین دو تا برنامه هست یکی EasyDownloader هست یکی دیگه Downloader for Instagram کدومش را باید نصب کنیم؟

  6. طاهر رتبه ای می‌گوید

    چرا در بعضی تصاویر ویا ویدیوها copy shre url نمیاد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چون اون صفحات پرایوت هستن