قطع آسانسور بلندترین برج دنیا برای ساکنانی که حق شارژ پرداخت نمی‌کنند!

بر اساس گزارش سی.ان.ان اجاره واحد یک خوابه در برج 163 طبقه خلیفه دبی بلندترین برج دنیا سالیانه 55 هزار دلار است و این درحالی است که بهای شارژ این برج 25 هزار دلار است!

0

فارنت: بر اساس گزارش سی.ان.ان اجاره واحد یک خوابه در برج 163 طبقه خلیفه دبی بلندترین برج دنیا سالیانه 55 هزار دلار است و این درحالی است که بهای شارژ این برج 25 هزار دلار است و حالا مستاجرینی که این هزینه گزاف را برای اجاره این برج پرداخت می‌کنند ممکن است مجبور شوند بدون استفاده از آسانسور طبقات را طی کنند!

Burj-Khalifa

از قرار معلوم مالکین این برج بزرگ به مستاجرین اخطار داده‌اند که اگر بدهی‌های عقب مانده خود را پرداخت نکنند برق آسانسور و سیستم تهویه هوا را به همراه سایر تجهیزات رفاهی آنها قطع خواهند کرد. آنها مدعی هستند که مبلغ هزینه‌های پرداخت نشده بیشتر از چندین هزار دلار است. این اولتیماتوم قرار بود در روز یکشنبه عملی شود اما خبرهایی از به تعویق انداختن قطع برق نیز به گوش می‌رسد.

Burj Khalifa elevators

مستاجرین از این مهلت داده شده برای تاخیر در قطع برق خوشحال هستند اما اگر شرایط کنونی ادامه پیدا کند مجبور به نقل مکان خواهند شد. اسامی افرادی که بدهی‌های خود را پرداخت نکرده‌اند مشخص نشده است و ممکن است شرایط پیچیده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد باشد، در بعضی موارد دیده شده است که عدم پرداخت بدهی‌های ساختمان به عنوان راهی برای کم کردن شارژ و سایر هزینه‌های رفاهی استفاده شده است.

در بعضی از ساختمان‌های بزرگ دبی نیز اسامی افرادی که بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند بر روی بیلبورد در ورودی ساختمان نصب می‌شود تا مستاجرین برای حفظ آبروی خود هم که شده، قبوض خود را پرداخت کنند اما امکان استفاده از این روش در برج خلیفه ممکن نیست، چرا که مستاجرین به تنهایی در عدم پرداخت بدهی‌ها مقصر نیستند و مالکین نیز در این امر دخیل هستند!

در هر حال در نهایت این مستاجرین هستند که پس از پرداخت اجاره برای زندگی در یکی از لوکس‌ترین برج‌های مسکونی دنیا، مجبور خواهند شد تا برای رسیدن به طبقه مورد نظر از پله‌ها استفاده کنند از طرف دیگر قطع نمودن سیستم تهویه هوا هم با توجه به پنجره‌های این برج که قابل باز شدن نیستند فضای داخل این برج را مطمئنا تبدیل به کوره خواهد کرد!

 Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.