رونمایی رسمی از Hongmi 1s ژیائومی با پردازنده اسنپ دراگون 400 SoC

Hongmi 1s دارای یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که البته این میزان در آینده با اضافه کردن کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی قابل افزایش است. ابعاد صفحه نمایش این گوشی جدید نیز ۴.۷ اینچی است و رزولوشنی معادل ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد.

1

فارنت: شرکت چینی سازنده گوشی‌های هوشمند ژیائومی یک گوشی جدید را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند اندرویدی در چین از تاریخ ۱۱ اسفند به صورت پیش‌فروش با قیمت ۱۳۰ دلار قابل خریداریست.

بیشترین تفاوت مدل Hongmi 1s با مدل قبلی این گوشی را می‌توان در چیپ‌ست این گوشی یافت. مدل جدید به اسنپ‌دراگون ۴۰۰ چهارهسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 305 مجهز است.

Xiaomi Hongmi 1s

Hongmi 1s دارای یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که البته این میزان در آینده با اضافه کردن کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی قابل افزایش است. ابعاد صفحه نمایش این گوشی جدید نیز ۴.۷ اینچی است و رزولوشنی معادل ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد. اندروید ۴.۳ جیلی‌بین بر روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری گوشی نیز رابط کاربری اختصاصی MIUI V5 شرکت ژیائومی خواهد بود.

دوربین گوشی Hongmi 1s نیز ۸ مگاپیکسلی است و با استفاده از فلش LED خود می‌تواند فیلم‌برداری با کیفیت 1080p انجام دهد. دوربین تعبیه شده در جلوی گوشی نیز ۱.۶ مگاپیکسلی است. گوشی جدید ژیائومی دو سیم کارته است (یک سیم کارت GSM و یک سیم کارت WCDMA) و وای‌فای 802.11b/g/n به همراه بلوتوث نسخه ۴، GPS و GLONASS را می‌توان از راه‌های ارتباطی این گوشی ذکر کرد.

Hongmi 1s دارای ابعاد ۹.۹ در ۶۹ در ۱۳۷ میلی‌متر است. باتری گوشی نیز از نوع 2000mAh قابل تعویض است. با توجه به تجهیزات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان گفت که قیمت بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت این گوشی از گوشی‌های گران قیمتی نظیر موتو جی بسیار کمتر است و از لحاظ سخت‌افزاری نیز به راحتی با این گوشی قابل رقابت می‌باشد.

 Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ذوالفقاری می‌گوید

    هِی فکر می کنم هونامیه سونیه
    میام اینجا گول میخورم