عرضه آفیس مایکروسافت برای آی‌پد اپل تا آخر بهار سال آینده!

بنابرگزارش منتشر شده توسط سایت ZDNET، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ای از برنامه آفیس خود را تا پایان بهار سال آینده برای آی‌پد منتشر کند. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، این عمل مایکروسافت در راستای تصمیم پیشین استیوبالمر جهت تسریع بخشیدن به عرضه این برنامه انجام گرفته است.

0

فارنت:  بنابرگزارش منتشر شده توسط سایت ZDNET، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ای از برنامه آفیس خود را تا پایان بهار سال آینده برای آی‌پد منتشر کند. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، این عمل مایکروسافت در راستای تصمیم پیشین استیو بالمر جهت تسریع بخشیدن به عرضه این برنامه انجام گرفته است.

مایکروسافت همچنین برنامه‌هایی برای عرضه نسخه‌ای با سازگاری کامل با قابلیت‌های لمسی برای ویندوز دارد که احتمالا با کد Gemini و البته پس از عرضه برنامه آفیس مخصوص آی‌پد، عرضه خواهد شد.

office

هنوز هیچ اظهار نظری در زمینه قیمت احتمالی نرم افزار آفیس آی‌پد صورت نگرفته و به نظر می‌رسد این برنامه به طور رایگان برای آی‌پد عرضه شود و پس از آن، به نسخه‌ای از آفیس 365 برای ویرایش محتویات و نهایتا ذخیره بر روی وان درایو و یا بر روی فضای ذخیره سازی داخل دستگاه نیاز باشد.

کاربران از زمان عرضه آی‌پد در سال 2010 منتظر دریافت نسخه سازگار آفیس با آی‌پد بود‌ه‌اند و حتی ارائه برنامه‌هایی مانند iWorks نیز نتوانسته نیاز آن‌ها را مرتفع سازد. مایکروسافت امیدوار است، آفیس 365 به تجارتی پرسود برای این شرکت مبدل شود. تاکنون بیش از 3.5 میلیون کاربر خانگی این محصول را خریداری کرده‌اند و عرضه این محصول برای آی‌پد می‌تواند به درآمد بیشتر این شرکت کمک کند.

Source: Pocket-Lint

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.