این تصاویر جدید از جانشین اچ‌تی‌سی وان احتمالاً واقعیست!

حالا که مدت زیادی به معرفی رسمی جانشین HTC One باقی نمانده تصاویر مختلفی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است که برخی از آن‌ها تقلبی و ساختگی است. اما این تصویر جدید به نظر واقعی و معتبر است.

0

فارنت: حالا که مدت زیادی به معرفی رسمی جانشین HTC One باقی نمانده تصاویر مختلفی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است که برخی از آن‌ها تقلبی و ساختگی است. اما این تصویر جدید به نظر واقعی و معتبر است.

HTC-M8-new-leak

پیش از این تصویری از پشت اچ‌تی‌سی M8 (نام رمز جانشین وان) منتشر شده بود که یکی از مدیران اچ‌تی‌سی در توییتر آن را ساختگی و فتوشاپ شده نامید. حالا یک تصویر دیگر از جلوی این گوشی منتشر شده است که احتمالاً این بار واقعی است. این تصویر از سوی اکانت توییتر @htcfamily_ru روسیه منتشر شده و به نظر از سوی تایوان به بیرون درز کرده است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید طراحی جانشین وان بسیار به مدل قبلی شبیه است با این تغییر که لبه‌های گوشی بیشتر گرد شده و اچ‌تی‌سی به جای دکمه‌های سخت‌افزاری لمسی از دکمه‌های روی صفحه مانند سری نکسوس استفاده کرده است. البته استفاده از دکمه‌های روی صفحه در صورتی که نوار مشکی زیر صفحه‌نمایش با لوگوی htc کماکان پابرجا بماند چندان جالب نیست و تنها فضای صفحه‌نمایش را اشغال خواهد کرد؛ در صورتی که با حذف نوار پایین صفحه می‌توان از بلندی گوشی کاهید و گوشی را جمع و جورتر کرد.

به هر حال نکته دیگری که در مورد این تصویر جالب به نظر می‌رسد یک حسگر یا چراغ مستطیلی شکل عمودی کنار دوربین جلو است که شبیه آن را در گوشی دیگری ندیده‌ایم. از آن‌جایی که معمولاً تصاویر ساختگی باید قابل باور باشند کاربرانی که تصاویر ساختگی را در فتوشاپ طراحی می‌کنند چنین اجزای اضافی در تصاویر به کار نمی‌برند و از همین رو می‌توان گفت این‌بار با یک تصویر واقعی مواجهیم.

M8-Render

همچنین یکی از کاربران انجمن XDA با توجه به تصاویر اخیر درز کرده یک تصویر رندر شده طراحی کرده است که دو فلش LED با دو رنگ مختلف مانند iPhone 5S را به همراه دوربین با دو لنز به تصویر کشیده است. جانشین اچ‌تی‌سی وان قرار است با صفحه‌نمایش 5 اینچی، پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 800، دوربین دو لنزه اولتراپیکسل و رابط کاربری اچ‌تی‌سی سنس 6.0 همراه با اندروید 4.4 اوایل اسفندماه معرفی شود.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.