انتشار تصاویر جدید از جانشین اچ‌تی‌سی وان با دو دوربین در پشت!

تاکنون تصاویر زیادی از اچ‌تی‌سی M8 که جانشین اچ‌تی‌سی‌ وان به حساب می‌آید به بیرون درز پیدا کرده است. شایعات زیادی نیز در خصوص این مدل جدید شرکت اچ‌تی‌سی در چند ماه گذشته منتشر شده بود، اما این بار یک تصویر واقعی این گوشی را با دو لنز دوربین به تصویر کشیده است!

0

فارنت: تاکنون تصاویر زیادی از اچ‌تی‌سی M8 که جانشین اچ‌تی‌سی‌ وان به حساب می‌آید به بیرون درز پیدا کرده است. شایعات زیادی نیز در خصوص این مدل جدید شرکت اچ‌تی‌سی در چند ماه گذشته منتشر شده بود، تصاویری از مدل قاب پشتی گوشی، شایعاتی درباره دوربین دوقلو با تراکم پیکسل بسیار زیاد و تصاویر مجازی از دکمه‌های گوشی را می‌توان جز این شایعات شنیده شده دانست، حتی اخباری نیز در خصوص عرضه گوشی در اواسط اسفند ماه شنیده بودیم.

HTC-M8

اما امروز اولین تصویر از گوشی اچ‌تی‌سی ام ۸ به بیرون درز پیدا کرد. این تصویر مربوط به پشت گوشی است و دوربین و ال‌ای‌دی دوقلو در آن کاملا مشخص است. با این حساب می‌توان گفت که جدیدترین گوشی اچ‌تی‌سی به حس‌گر اثر انگشت مجهز نیست و یا اگر این قابلیت را داراست، اچ‌تی‌سی آنرا در پشت گوشی تعبیه نکرده‌ است. شاید بپرسید دو دوربین به چه کار می‌آید؟ حتماً به خاطر دارید که EVO 3D و Optimus 3D از دو لنز برای گرفتن تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌کردند اما از آن‌جایی که از این فناوری استقبال نشد احتماً این‌بار اچ‌تی‌سی قصد دارد تا جانشین وان مانند دوربین مشهور Lytro قادر باشد تا پس از ثبت تصاویر فوکوس را تغییر دهد؛ کاری که نوکیا سعی کرد به صورت نرم‌افزاری و با اپلیکیشن Refocus انجام دهد اما نتیجه جالبی نداشت.

اگر بخواهیم تمام شایعاتی را که در خصوص این گوشی مطرح شده است جمع‌بندی کنیم، باید بگوییم که ام ۸ دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p می‌باشد که به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۰ یا اسنپ‌دراگون 805 مجهز است و دوربین دوقلویی که احتمالا وضوحی بالاتر از ۴ مگاپیکسل دارد در قسمت پشت گوشی تعبیه شده است.

 همانطور که گفته شد انتظار می‌رود تا ام ۸ در اواسط اسفند ماه به صورت رسمی در نیوریورک معرفی شود. البته M8 نام رمز این گوشی بوده و احتمالاً HTC آن را با نام وان پلاس، وان 2 و یا HTC Two معرفی خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.