تماشا کنید: آزمایش روبوت جاروکش ال‌جی بر فراز آسمانخراش!

شرکت ال‌جی برای نمایش توانایی و آگاهی از موقعیت فضایی-مکانی توسط روبوت‌های جاروکش خود این‌بار تصمیم گرفته آزمایشی جالب را دور از محیط خانه و یا اتاق بر روی آن‌ها انجام دهد.

1

فارنت: شرکت ال‌جی برای نمایش توانایی و آگاهی از موقعیت فضایی-مکانی توسط روبوت‌های جاروکش خود این‌بار تصمیم گرفته آزمایشی جالب را دور از محیط خانه و یا اتاق بر روی آن‌ها انجام دهد.

LG-vaccum-cleaner

این شرکت، جدیدترین نسل روبوت‌های جاروکش خود را به بام یک آسمانخراش انتقال داده و در ویدئویی توانایی این روبوت را برای تمیز کردن کامل سطح به نمایش گذاشته است. این روبوت با رسیدن به لبه‌ها، بدون افتادن به سمت پایین و بدون خطا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حتی در هنگام انجام یک بازی مختصر با توپ، هیچ مشکلی برای این روبات‌ها به وجود نیامد. در آزمایشی دیگر، ال‌جی این روبوت جاروکش را بر روی یک سطح فلزی قرارداده و آن را به ارتفاع 100 متری بالای سطح زمین برده و درآنجا به حالت معلق درآورد.

مطمئنا شرایط موجود در منزل من و شما، بسیار بهتر از شرایط آزمایشات انجام شده بر روی این روبوت است. اگر دوست دارید دست و پنجه نرم کردن این روبوت با مرگ را تماشا کنید، مشاهده ویدئوهای بالا خالی از لطف نیست.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    سلام
    با تشکر از مطالب خوبی که می نویسید
    پیشنهاد می کنم هر وقت فیلمی گذاشتید لینک دانلودش رو هم قرار بدید
    من الان در حال دیدن فیلم بودم که ارتباط با آپارات قطع شد ….

    درسته که میشه با رفتن به آپارات و سرچ کردن به نتایجی رسید ولی این کار هم با افزایش ویدیو ها مشکل خواهد شد ضمن اینکه برای بعضی از کاربران هم مشکله
    بهتر اینه که لینک دانلود در پایان هر پست ذکر بشه
    متشکرم