سونی در حال مذاکره برای فروش بخش رایانه (PC) خود است

مطمئنا همه بر این نکته اذعان دارند که شرکت سونی در بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های خانگی موفقیت بیشتری کسب کرده تا بخش رایانه‌های شخصی و دقیقا به همین علت، شنیدن خبر فروش بخش رایانه‌های شخصی این شرکت، خبری عجیب به نظر نمی‌رسد.

0

فارنت:  مطمئنا همه بر این نکته اذعان دارند که شرکت سونی در بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های خانگی موفقیت بیشتری کسب کرده تا بخش رایانه‌های شخصی و دقیقا به همین علت، شنیدن خبر فروش بخش رایانه‌های شخصی این شرکت، خبری عجیب به نظر نمی‌رسد. بنابر گزارشات منتشره توسط سرویس خبری ژاپنی Nikkei، این شرکت قصد دارد بخش مرتبط با رایانه‌های شخصی خود را با مبلغ 50 میلیارد ین (492 میلیون دلار) به یک شرکت سرمایه‌گذاری بفروشد. شرکت سونی هنوز هیچ اظهار نظر رسمی درباره این خبر منتشر نکرده اما یکی از مسئولین این شرکت ما را به خواندن مجدد شایعه‌ای که سه روز پیش منتشر شده بود، تشویق کرد!

vaio

طبق این شایعه، شرکت سونی در حال مذاکره با لنوو برای ایجاد تحول و سرمایه‌گذاری جدید در بخش رایانه‌های شخصی خود است.

اگرچه این گزارش، به طور دقیق، از تصمیم جدید سونی پرده برنخواهد داشت اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تمرکز خود را بر روی گوشی‌های هوشمند معطوف کند. این شرکت ژاپنی در چند سال گذشته، گوشی‌های هوشمند متعددی را روانه بازار کرده است اما هنوز برای رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، مشکل دارد. بلومبرگ نیز در گزارشی ادعا کرده شایعات جدیدی پیرامون فروش بخش رایانه‌های شخصی سونی دریافت کرده و اذعان نموده خبرهای تکمیلی پیرامون این مطلب، احتمالا فردا منتشر خواهد شد.

Source: Engadget

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.