انتشار اولین تصاویر رسمی از گوشی دو سیم کارته آشا 504 نوکیا

در تصویری که به طور غیر رسمی توسط حساب کاربری evleaks در توییتر منتشر شده، یک گوشی هوشمند جدید دو سیم کارت از نوکیا به تصویر کشیده شده است. آن‌طور که از شواهد امر پیداست این گوشی جدید از سری آشا نوکیا می‌باشد و احتمال آن وجود دارد که Asha 504 نامیده شود.

0

فارنت: در تصویری که به طور غیر رسمی  توسط حساب کاربری evleaks در توییتر منتشر شده، یک گوشی هوشمند جدید دو سیم کارت از نوکیا به تصویر کشیده شده است. آن‌طور که از شواهد امر پیداست این گوشی جدید از سری آشا نوکیا می‌باشد و احتمال آن وجود دارد که Asha 504 نامیده شود.

dual-sim-asha-504

حاشیه بالایی گوشی کمی متفاوت از مدل‌های Asha 5xx می‌باشد و صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد 3.2 تا 3.5 اینچ خواهد بود و موتور جستجوی بینگ نیز به عنوان موتور پیش‌فرض بر روی دستگاه قرار دارد.

جدا از حاشیه بالایی دستگاه، طراحی کلید هوم و کلیدهای موجود بر روی بدنه کناری دستگاه متفاوت هستند و البته این دستگاه مطمئنا نرماندی اولین گوشی اندرویدی نوکیا نیست. باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات جدید دیگری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.