استادیوم جدید رئال مادرید شبیه به سفینه غول‌پیکر نیروهای بیگانه است

استادیوم‌های زیادی نیستند که در هنگام بازدید شما را شگفت زده می‌کنند، اما یقینا استادیوم جدید رئال مادرید یعنی ورزشگاه جدید سانتیاگو برنابئو یکی از آن‌ها و نیز یکی از بهترین باشگاه‌های قرن بیستم است.

2

استادیوم جدید رئال مادرید ظاهرا در انتظار تحولات بزرگی است.  طراحی جدید این استادیوم ما را به یاد سفینه‌های فضایی که برای ربودن انسان‌ها به کره زمین‌ آمده‌اند می‌اندازد.

New-Santiago-Bernabeu

 در هنگام ورود به استادیوم جدید رئال مادرید صدای فریاد و تشویق تماشاچیان به مانند دیواری باعث توقف بازدیدکنندگان می‌شود و لذت تماشای مسابقات فوتبال در این استادیوم هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

استادیوم جدید رئال مادرید

در طراحی جدید استادیوم سانتیاگو برنابئو سعی شده است لذت تماشای فوتبال برای تماشاچیان چند برابر شود. صندلی‌های بیشتری نیز برای تماشاچیان تعبیه خواهد شد.

استادیوم سانتیاگو برنابئو

inside-santiago-bernabeu

قرار است در ساخت بالا و اطراف این استادیوم از صفحات بزرگ‌ ال‌ای‌دی استفاده شود تا بتواند صحنه‌های جذاب فوتبالی پخش کرده و ظاهر آن بیشتر شبیه سفینه‌های فضایی شود!

محیط بیرون نمایشگاه استادیوم سانتیاگو برنابئو نیز از جنس تیتانیوم ساخته می‌شود. البته برای حفاظت فضای داخل، این نما به صورت دینامیک تغییر خواهد کرد. با استفاده از تکنولوژی‌های جدید تصاویر بر روی این نمای تیتانیوم به زیبایی نمایش داده می‌شوند.

New-Santiago-Bernabeu-3

gizmodo

منبع gizmodo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. CR7 می‌گوید

    FANTASTIC♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
    او ورزشگاه خارقالعاده ای است
    واقعابهترین ورزشگاه جهان خودشه
    خدایا !
    من آخر نفهمیدم این نیوکمپ چیه که اینقدرطرفدارایه بارسا پزشو میدن
    بهترین ورزشگاه جهان چیست؟((:سانتیاگو برنابئو))???

  2. حامد می‌گوید

    آدمو یاد درفشی فر میندازه