نسخه Black Edition گلکسی اس4 و اس4 مینی سامسونگ با پلاستیک طرح چرم معرفی شد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد دست از معرفی نسخه‌های مختلف گلکسی اس 4 بردارد! سامسونگ قاب پشتی پلاستیکی طرح چرم نوت 3 را حالا در قالب یک نسخه جدید به گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی می‌آورد.

1

فارنت: به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد دست از معرفی نسخه‌های مختلف گلکسی اس 4 بردارد! سامسونگ قاب پشتی پلاستیکی طرح چرم نوت 3 را حالا در قالب یک نسخه جدید به گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی می‌آورد.

Galaxy-S4-Black-Edition

وقتی سامسونگ گلکسی نوت 3 را با قاب پشتی طرح چرم معرفی کرد خیلی از طرفداران استفاده از آلومینیم و فلزات با کیفیت در بدنه گوشی‌ها ناامید شدند اما همگی موافق بودند که انتخاب جدید سامسونگ از پلاستیک لیز و براق قبلی بهتر است. حالا سامسونگ این طرح را در شکل قاب جدید بر روی گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی سوار کرده و نسخه جدیدی را تحت عنوان Black Edition معرفی کرده است.

به جز قاب پشتی گوشی‌های معرفی شده هیچ تفاوتی با نسخه‌های معمولی Galaxy S4 و Galaxy S4 Mini ندارند. نسخه Black Edition گلکسی اس 4 با مشخصاتی مانند نسخه I9505 به همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 600، صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. گلکسی اس 4 مینی جدید هم با همان مشخصات پردازنده اسنپ‌دراگون 400، صفحه‌نمایش 4.3 اینچی qHD و دوربین 8 مگاپیکسلی معرفی شده است.

سامسونگ عرضه نسخه Black Edition این گوشی‌ها را در ابتدا در روسیه و با قیمت‌های حدودی 660 و 460 دلار برای گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی آغاز خواهد کرد که نسبت به نسخه‌های معمولی کمی گران‌تر هستند. البته بازارهای دیگر این گوشی‌ها را با قیمت‌های پایین‌تری از قیمت رسمی می‌فروشند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    تنها فرق اس فور مینی قدیم و جدید سی پی یو هست که قبلا دو هسته و جدید ۴هسته خسته نباشید دلاوران فقط جیب مردم خالی کنید